Télen sem áll le a munka az M0-án és az M31-en
Befejeződött a szakasz téliesítése annak érdekében, hogy a meglévő pálya víztelenítési funkcióinak megtartása mellett megóvják a káros csapadékoktól az eddig készült földműveket is. Folyik a szakaszon két híd cölöpjeinek próbaterhelése, és a kapott adatok kiértékelése.
Ha nincsenek kemény fagyok, újra megindulhatnak a munkálatok az M0 útgyűrű 51. számú főút M5 közötti szakaszán is. Az M0 útgyűrű déli szektorának bővítése kapcsán ezen a szakaszon új nyomvonal létesül. Januárban a munkálatok az M0 útgyűrű – 51. számú főút csomópontját érintik: fakivágással, a kitermelt fa elszállításával és terep előkészítő földmunkavégzéssel kezdődik az év. A feladatok ellátása során forgalmi korlátozások várhatóak, melyről időben értesítik a lakosságot.
Az M31-es autópálya 3-as úti csomópontjában elkészült a második milánói technológiával épült híd is, mely a gödöllői HÉV számára biztosít áthaladást az M31-es autópálya felett. Jelenleg a nagytömegű földet szállítják ki az elkészült híd alól, hogy a földdugót megszüntessék. Ugyancsak decemberben forgalomba helyezték az M31 – M3-as autópályák gödöllői csomópontjában a Gödöllő-Debrecen és Debrecen-Gödöllő kapcsolatot biztosító le- és felhajtó ágakat, mely Gödöllő városának jelent nagy könnyebbséget.
Befejeződtek a téliesítési munkálatok annak érdekében, hogy megóvják a káros csapadékoktól az eddig készült pályaszakaszokat és földműveket. Az építési munkálatok a téli hónapokban sem állnak le, hanem a napi időjárás dönti el, hogy milyen munkafázisokat végezhetnek a kivitelezők. Nagy hidegben alakító földmunkákat, pályaszerkezet építést biztosan nem tudnak végezni, de tovább folytatják a portálszerkezetek, szalagkorlátok kihelyezését, a védőkerítések építését -tudtuk meg a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közleményéből.
Új híd épül a Tiszán
Kicsire nem adnak: épülhet a 86-os út
50 milliárd jut a mellékutakra
Privátbankár