A francia L'Oréal tavaly 10,3 százalékkal növelte eredményét, elsősorban a feltörekvő országok keresletének élénkülése miatt. A világ legnagyobb kozmetikai cége tavaly az egymást követő huszadik évben könyvelt el kétszámjegyű profitnövekedést. Az adó előtti eredmény 2,06 milliárd euró volt az egy évvel korábbi 1,87 milliárdot követően. Az adózott eredmény 3,63 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 1,49 milliárdról. Az üzemi eredmény 2,16 milliárd euróra nőtt 1,96 milliárdról.
Az árbevétel Nyugat-Európában 1,3 százalékkal nőtt, és 0,3 százalékkal csökkent Észak-Amerikában, a világ többi részén 16,2 százalékkal emelkedett. A L'Oréal jelen van a gyorsan növekvő piacokon Latin Amerikában és Ázsiában, Kínában például közel kétszeresére nőtt a forgalma. A L'Oréal 12,3 százalékkal több, 0,82 euró osztalékot tervez
fizetni részvényenként.