
Magyarország turisztikai kínálatának népszerűsítése érdekében pedig a repülőtér indulási oldalán a Magyar Turizmus Zrt. - az új országos turisztikai arculat szerint elkészített - hirdetései "búcsúztatják" és csábítják visszatérésre a távozó turistákat.
A Városarculati Tanácsnoki Iroda által kidolgozás alatt lévő új budapesti integrált grafikai városarculat elemeit, azon belül a külföldieket megcélzó, elsősorban turisztikai felhasználású elemeket (pl.: a "Budapest - city of senses" szlogent) alkalmazó plakátok képanyaga a főváros leginkább sajátjának elfogadott értékeit, a Dunát, a fürdőkultúrát, a város látképét, a kulturális pezsgését, sajátos életformáját jelenítik meg.
Az indulási oldalon megjelenő plakátokon az MT Zrt. által idén bevezetett új külföldi arculat általános "Hungary - A love for life" (Magyarország - egy életre szóló szerelem) szlogenje mellett, az a jól ismert kérdés is szerepel, amelyet biztonsági okokból minden utazónak feltesznek a légitársaságok a csomagok feladása során: "Did you pack your bag yourself?" azaz saját kezűleg csomagolta be bőröndjét? "A bagful of adventure awaits you on your next visit!" felhívás pedig arra utal, hogy a most távozó utazót a következő látogatása alkalmával ugyancsak egy "bőröndnyi" élmény várja Magyarországon. A szolgáltatók összefogásával megvalósult akció keretében a Budapest Airport Zrt. és közreműködő cégei a felületeket ingyenesen bocsátották a Városarculati Tanácsnoki Iroda, valamint a Magyar Turizmus Zrt. rendelkezésére. A Budapest Airport 2007-ben összesen 8,6 millió utast szolgált ki, ebből közel 4,4 millió volt az induló utas. Július, augusztus és szeptember a ferihegyi repülőtér csúcsszezonja. A három nyári hónapban várhatóan mintegy 3 millió utas fordul meg Budapest légikikötőjén.
Bojár Iván András, Budapest városarculati tanácsnoka, az akció kezdeményezője szerint "alapvető jelentősége van annak a hangütésnek, amely egy új országba lépőt fogad, és annak a képnek is, amelyet távozásakor visz magával - ez esetben, rólunk. E képnek nem csak pozitívnak, de hitelesnek, a város arculati értékeit híven kifejezőnek kell lennie. Ferihegy Budapest kapuja, Budapest pedig az országé. Kiemelt felelősségünk tehát, hogy a róla kialakult képet nagy körültekintéssel és kreatívan ápoljuk."
Jost Lammers, a kampányt befogadó és finanszírozó BA vezérigazgatója elmondta: "a budapesti repülőtér és a hazai turizmus célja ugyanaz: minél több utast vonzani Budapestre és Magyarországra. Sorsunk a turisztikai szolgáltatókkal összefonódik: boldogulásunk egymástól nem választható el. Ezért vállalunk egyre aktívabb szerepet az idegenforgalom fejlesztésében, és ezért veszünk részt minden, a turisztikát fejlesztő és erősítő akcióban."
Róna Iván, a Magyar Turizmus Zrt vezérigazgatója hozzátette: "Az új turisztikai arculat jegyében elkészített hirdetések jól ábrázolják, hogy a külföldi utazók magyarországi tartózkodásuk során a turisztikai termékek széles skáláját ismerhetik meg, amelyeket élményként elraktározva, jelképesen egy bőröndbe csomagolva vihetnek magukkal, de amint otthonukban kicsomagolnak, a sok színes emlék hazánkba való visszatérésre csábítja majd őket."
Több utast repít a Wizz Air
Malév: 703 millió plusz, 14 milliárd veszteség
Hiába vár tőkére a Malév
Mindent a szemnek: lemeztelenít a reptéri szkenner
3,5 millió eurós biztonsági fejlesztés Ferihegyen
Privátbankár