Az FX modell három különböző felszereltségi szinttel és jelöléssel érkezik Magyarországra, amelyekhez FX37 GT, FX37 S és FX50 S motor választható. Az alapot jelentő FX37 GT alapára 18 millió forint, de japán autóról lévén szó, már az alapváltozatba is rengeteg extrát beépítettek.
Többek között olyan dolgok kerültek be az alapszolgáltatások közé, mint a bőrbelső, a kézzel festett jávorfa berakás, a fűthető és hűthető első ülések, a hétsebességes automataváltó, a kanyarkövető bixenon fényszórók, tempomat és a memória funkció, amely a vezetőülés, a kormány és a külső tükrök elektronikus beállításainak tárolására szolgál az autó az inteligens I-Key kulcsa segítségével. Az intelligens összkerék-meghajtású rendszer (AWD - All-Wheel-Drive) mind az FX-ben mind az EX-ben alapáron jár. Ez a rendszer minden pillanatban vizsgálja az útviszonyokat és ennek megfelelően állítja a kerékre jutó nyomatékot.
Az FX37 S még több alapfelszereltséget tudhat magáénak; ilyen például a 21”-os könnyűfém keréktárcsa, az első sportülések, amelyek 14 ponton elektronikusan állíthatóak, illetve a felfüggesztés folyamatos aktív lengéscsillapító-szabályozása (CDC - Continuous Damping Control). A modell így éppen kicsivel több, mint egy millió forinttal kerül többe a FX37-nél. Mindkét modellben egy 3,7 l-es V6 változó szelepvezérlésű motor az autó szíve. A 24 szelepes motor 235 kW (320 LE@7000rpm) teljesítménnyel és 360 Nm-es nyomatékkal (@5200 rpm) rendelkezik és ezzel 6,8 másodperc alatt gyorsítja a karosszériát 100 kmh-ra, amely aztán a 233kmh-ás végsebességben csúcsosodik ki.
Mindkét szériában a hatalmas teljesítmény mellé megfelelő fékrendszer is került. A 4 csatornás, 4 érzékelős blokkolásgátló rendszerrel (ABS), elektronikus fékerő-elosztóval (EBD) és vészfék-asszisztenssel (BA) kiegészített rásegítéses fékrendszer mind a 4 keréken léghűtéses féktárcsákat működtet.
Az FX50S-t egy 5,0 literes, 390 lóerős V8-as motor mozgatja, amely 5,8 másodperces gyorsulást és 250 km/h-s limitált végsebességet biztosít. A legerősebb FX alapfelszereltségei közé tartozik a teljes sebességtartományra kiterjedő Intelligens távolság- és sebességtartó automatika (ICC - Intelligent Cruise Control) és Intelligens vészfék-asszisztens (IBA - Intelligent Brake Assist) a Bose Premium hangrendszer 11 hangszóróval. Az autó ára így 22 millió forint körül alakul.
Az EX széria a világ első coupé crossoverje, ezért minden eddiginél jobban túlmutat a kategória korlátain. Két felszereltségben kapható az EX. Az alapkategóriát jelentő EX37 közel 16 millió forintért és a sportosabb EX37GT 16 és fél millió forintért. Mindkét modell alapfelszereltségei közé tartozik a 18 colos könnyűfém felni, az intelligens kulcs, a sebességtartó automatika, az automatikusan elsötétülő visszapillantó tükör és a beépített Bluetooth rendszer. Mindkét modell az FX-nél már említett 3,7 literes, 24 szelepes, V6 elrendezésű, alumínium blokkal és hengerfejekkel rendelkező erőforrást kapta meg szívóoldali változó szelepvezérlési rendszerrel (VVEL - Variable Valve Event and Lift). A rendelhető extrák közé tartozik a panoráma monitor (AVM - Around View Monitor), amely egy 360 fokos képet vetít a középkonzolra az autó környezetéről ezzel segítve a parkolást és a szűk helyeken való navigálást - olvasható a közleményben.
Elsejétől olcsóbb az autópálya-matrica
Méregdrága lett az egyedi rendszám
Nem kell többé izzókészlet
Megadóztatnák a gumiabroncsokat is
Búcsú az eredetiségvizsgálattól?
Szinte mindenki szabálytalankodik
Privátbankár