A nemrégiben kirobbant magyar dohányárháborúban "visszalőtt" a Philip Morris Magyarország Kft. A cég 20 forinttal, 420 forintra csökkentette Helikon cigarettái árát. Házi Katalin, a társaság kommunikációs igazgatója szerint "árpromócióról" van szó, amely csupán a készlet erejéig tart. A Philip Morris ezzel a lépéssel követi a piaci folyamatokat, hogy megőrizhesse versenyképességét és piaci részesedését - közölték a társaságnál. Az ármérséklésről szóló hírt a legnagyobb versenytársak, a British American Tobacco (BAT) és az Imperial Tobacco nem kívánták kommentálni. Mint megtudtuk, a két cég egyelőre "vizsgálja az új piaci helyzetet".
Az elmúlt időszakban a nagy cégek egymás árai alá menve próbálnak fogyasztókat szerezni. A BAT csökkentette a Pall Mall árát, a Philip Morris válaszul kevesebbet kér a Multifilterért. A BAT reakciója nem sokat késett: a dohánycég a Sopianae árát mérsékelte. A Szofival nagyjából azonos árkategóriába tartozó márka, a Helikon gyártója ezt nem nézte tétlenül, gyaníthatóan ezért döntött a mostani újabb ármérséklésről - írja a Népszabadság.
Európában most debütál a "dohányper"
Dohánytrükk: füstölgés féláron, legálisan
Dohányárháború: már a Szofi is olcsóbb