Újít a KLM: nekünk kell feladni a bőröndöt
A tervek szerint az új szolgáltatás tesztelése - melyet egy prototípussal végzett tesztek sorozata előzött meg - legalább fél évig tart majd. Ez a kísérleti szolgáltatás része egy, a repülőtéren beindított innovatív programnak, amelynek célja az utazás leegyszerűsítése és a reptéri sorok csökkentése. Az önkiszolgáló csomagleadás célja, hogy az utasok egyre inkább maguk oszthassák be idejüket a repülőtéren.
A közlemény emlékeztet arra is, hogy egyre több utas veszi igénybe az önkiszolgáló kioszkokat és az online check-in szolgáltatást. Az önkiszolgáló csomagleadási rendszer tesztelése újabb lépés a check-in folyamat automatizálása felé.
Az új rendszer, amelyet az egy csomaggal utazók próbálhatnak ki, úgy működik, hogy miután az utasok behelyezik csomagjukat a rakodótérbe és megadják személyes adataikat, valamint járatuk adatait, a rendszer automatikusan regisztrálja a csomagot.
Sztrájk: már fog a Lufthansa-radír
Történelmi tett: az easyJet lett a legjobb fapados
Újabb légitársaság alkalmazottai repülhetnek
MTI