.jpg)
Bár általános tendencia a weboldalak egyre növekvő látogatottsága és az internet szerepének erősödése, mégis elgondolkodtató, hogy a NagyUtazás.hu portál számos partneroldal adatait is elemezve a korábbi évekhez képest mintegy 15%-kal erőteljesebb mértékben növekvő látogatottságról számol be az elmúlt néhány hónapban.
A foglalási és értékesítési adatok alapján úgy tűnik, a válság keltette pánikhangulatban tudatosabb vásárlók lettünk, így alaposabban meggondoljuk, hogy mire és mennyit költünk - az utazási portálok pedig ragyogó lehetőséget kínálnak arra, hogy könnyen és gyorsan sok információhoz jussunk az utazási lehetőségekről és árakról, mielőtt felkerekedünk arra a bizonyos nagy utazásra.
További optimizmusra adhat okot a portálüzemeltetőknek, hogy talán a válsággal is megtanulunk együtt élni, s a mostani lázas tájékozódást és keresgélést követően a weboldalakat látogatók ismét a korábbiakhoz hasonló mértékben szánják rá magukat az utazásra.
Mindenki az USA-ba vágyik
Ingünk-gatyánk rámehet, ha nincs síbiztosításunk
Szuperakciókkal csalogatják a turistákat
Vérre menő harc lesz a turistákért
Privátbankár