Válságban is bírja az iramot a Toshiba
A Toshiba több mint 15 ezer hordozható számítógépet adott el a magyar piacon az első negyedévben, míg az év egészében mintegy 40 ezer notebook és netbook értékesítését tervezi.
Szabó Tamás, a cég magyarországi marketing vezetője elmondta, egyelőre kevésbé érzik a válság negatív hatását, mivel növelni tudják eladásaikat. Igaz, nem annyival, mint ha nem lenne krízis.
Szabó Tamás elmondta, azt remélik, hogy az év hátralévő részében is növelni tudják eladásaikat bázishoz képest. Az első negyedévben a Toshiba több eszközt adott el a magyar piacon, mint tavaly, s ezzel megszerezte a második helyet.
A társaság az idei évet a tervek szerint 12 százalék feletti részesedéssel zárja, s ezzel harmadik lesz a piacon. A marketing vezető hozzátette, olyan gép, ami minden igénynek megfelel, nincs a piacon, ezért a vevőknek a speciális igényeiknek leginkább megfelelő gépet kell választaniuk.
Életben tartják a zeneportálokat
Újra nekimegy a Google a Microsoftnak
Jó a hangulat a neten
Levélszeméttel manipulálták az árfolyamokat
MTI