Válságsiker: az Unilever kaszált
Adózott eredményét 63 százalékkal 1,64 milliárd euróra javította a harmadik negyedévben a fogyasztási cikkek széles körét gyártó és forgalmazó holland óriásvállalat, az Unilever. Csütörtökön beszámolt arról is, hogy eladásait is sikerült a tavalyi év azonos időszakához mérten 2 százalékkal 10,4 milliárd euróra növelni. Az eredmény javulásában jelentős szerepet játszott, hogy az Unilever több érdekeltségén túladott.
Az európai piac, amely a legjelentősebb az Unilever számára, még egy százalékos bővülést sem biztosított, az amerikai csak a forgalom terén, a legkedvezőbben az ázsiai és afrikai piac alakult.
Az értékesítés növekedése az első kilenc hónapot tekintve 7,4 százalékot, az eredmény növekedése 9 százalékot ért el, változatlannak számolt árfolyamok mellett.
Itt van az új adócsomag - részletek
3 milliárddal kisebb bevétel a Pannonnál
Törvénycsomaggal segítenék a kkv-szektort
Még bírja a jegelést az ÚTP
MTI