Versenyhivatal: külön irodát kaptak a panaszosok
Önálló panaszirodát hozott létre a pénzügyi témájú ügyekre a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) - írja a Népszabadság. A cikk szerint az elmúlt években a GVH versenyfelügyeleti munkája során azt tapasztalta: jelentősen megnövekedett a bankokkal és egyéb pénzügyi szolgáltatókkal kapcsolatos ügyek száma, így a hivatal már meglévő fogyasztóvédelmi irodája mellett indokolttá vált egy külön erre szakosodott iroda létrehozása.
A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) negyedéves panaszkezelési összesítéséből kiderül, hogy az előző év azonos időszakához képest 2009 harmadik negyedévében összességében 70 százalékkal nőtt a beadott lakossági panaszok száma, 1926-ról 3240-re. Ezen belül különösen kiemelkedik a bankokkal és a pénzügyi szolgáltatókkal szemben benyújtott panaszoké - olvasható az újság mai számában.
Kódex: a PSZÁF ránéz a bankok körmére
Lecsapott a megtévesztő reklámújságra a GVH
Panaszok után hullanak a banki milliók
MTI, Népszabadság