A nyári rezsiemelést követően az MVM telefonos és személyes ügyfélszolgálatának terhelése extrém módon megnőtt, és komoly kitartásra volt szüksége annak, aki az ügyeit ilyen módon kívánta intézni. Mint az Energiaügyi Minisztérium közleménye fogalmaz, a többletigények miatt, a kormányzati elvárásnak eleget téve döntöttek az átfogó bővítés mellett.
A cég jövő februárig három ütemben közel harmadával növeli meg a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát. Az új munkatársak az energiaszolgáltatás összetettsége és a rengeteg ügytípus miatt több hétig tartó oktatásban vesznek részt. A vállalat a várakozók kényelmét fokozó további intézkedéseket is bevezetett: már 14 állandó irodájában biztosít ingyenes wifi szolgáltatást. Egyes helyszíneken több szék, meleg tea, hősugárzó áll az ügyfelek rendelkezésére.
Az MVM számos elektronikus fejlesztést hajtott végre, szélesebb körben biztosít online ügyintézési lehetőségeket, és gyorsította a folyamatokat. Újdonság, hogy már egy hónapra előre lehet időpontot foglalni az ügyfélszolgálati irodákba. Az online felületen és a mobilalkalmazásban azonnal hozzáférhető az éves fogyasztás mértéke, vagy néhány kattintással módosítható a földgáz fogyasztási profil.