Statisztikai modellezés a siker kulcsa
Bizonyára Ön is elgondolkozott már azon, hogy sokkal hatékonyabban, biztonságosabban és gyorsabban működtethetné vállalkozását, ha csak olyan partnerekkel kötne üzletet, mint a legjobb, legmegbízhatóbb ügyfelei. Ám legyen szó bármely iparágról vagy tevékenységi körről, a gazdasági életben nincs két egyforma vállalkozás és bizonyára Önnek sincs két egyforma ügyfele.
Hasonlóságok viszont szép számmal előfordulnak a cégek között, amelyek közül a már meglévő partnerei legkedvezőbb tulajdonságai egyszerűen kiszűrhetők. A Bisnode Sales Potential Score (BSPS) lehetőséget biztosít arra, hogy ügyfelei ideális jellemzőihez hasonló ismérvekkel rendelkező vállalkozásokat kutasson fel.
Az BSPS az Ön szolgáltatásait, termékeit már elégedetten használó és cége számára már profitot termelő ügyfeleihez leginkább hasonló cégeket mutatja meg, ezáltal lehetővé teszi a hatékonyabb és gyorsabb ügyfélszerzést.
Bisnode Sales Potential Score
A Bisnode Sales Potential Score jogosultság függvényében a Bisnode PartnerRadar felületén érhető el, használata egyszerű és gyors. Miután beállította az Ön által elérni kívánt célcsoport paramétereit, megjelenik a találati lista. Ezt követően Ön feltöltheti legjobb ügyfeleinek listáját, amelyet a modell futtatását követően az algoritmus összevet a találati listában szereplő cégekkel. A modellező program rövid időn belül 1 és 100 közötti score értékkel látja el a találati listában szereplő cégeket.
Az 1-100-as skálán a 100-as érték a legjobb ügyfelei paramétereivel tökéletesen egyező potenciális cégeket jelöli, míg az 1-es érték a teljesen eltérő vállalatokhoz kerül.
Az Ön vállalkozására szabható Bisnode Sales Potential Score megjelenik a keresési paraméterek között, a cégprofilokban is elérhető, valamint exportálható. Az adatok az online felületen, valamint letöltve, akár saját rendszerekbe integráltan is elérhetőek.
A BSPS alapjai
A Bisnode Sales Potential Score segítségével egy tetszőleges potenciállista rangsorolható, és így beazonosíthatóvá válnak a már meglévő, legjobb ügyfelekhez hasonló, azaz az Ön számára leginkább potenciális cégek. Potenciállista lehet az összes magyarországi társas vállalkozás, vagy egy szűkebb csoport, például kisvállalkozások, egy földrajzi régió, vagy akár egy iparági szektor.
A legjobb ügyfelek a már meglévők közül kerülnek ki, az Ön egyéni szempontrendszere szerint. (pl.: a legnagyobb árbevételt adó, a legtöbb profitot termelő, pontosan fizető ügyfelek.)
A rendszer statisztikai modellezésen alapul és 19 gondosan kiválasztott adatelemet használ a Bisnode adatbázisából (pl. alapadatokat, pénzügyi-, valamint kockázati információkat használ).
+3 felhasználási lehetőség
1. Termékenként, divíziónkénti score kereszteladási hatékonyság növelésre
A Bisnode Sales Potential Score egy vállalat több termékének, szolgáltatásának vásárlóira, esetleg divizíónkénti partnereire is futtatható. Egy adott termék ügyfeleinél a BSPS segítségével megállapítható, milyen másik termékre lehet az adott ügyfél a legfogékonyabb, ezáltal értékesítői hatékonyan, még többet hozhatnak ki meglévő ügyfeleikből.
2. Kampány mérések, célpiac pontosítás
Kampányok esetén a kampányokra reagáló ügyfelek modellezésével a következő kampány sikere jelentősen növelhető.
3. Lead scoring
Aktívan hirdető, bejövő érdeklődőket generáló szervezeteknél nagyon fontos, hogy a bejövőkből kikkel érdemes első körben foglalkozni, kik a legpotenciálisabbak, és kik azok, akiket alacsonyabb értékesítési erőforrással érdemes kezelni, mivel nem hasonlítanak a legjobb ügyfelekhez. Több modell alkalmazásával a Bisnode Sales Potential Score arra is választ ad, hogy a bejövő érdeklődő melyik termékre, szolgáltatásra lesz a leginkább nyitott.
Hogyan érhet el 2 hónap alatt 43%-os értékesítési növekedést?
Olvassa el az esettanulmányunkat: IDE KATTINTVA
(x)