Jövőre várhatóan a dolgozói 9 százalékától válik meg a Twitter, hogy ezzel is csökkentse a kiadásait az egyébként évek óta veszteségesként működő mikroblog-cég. A Reuters cikke szerint a korábbi jelentésekhez képest lassult ugyan a cég teljesítménye, ezzel együtt még mindig sikerült meghaladni az elemzői várakozásokat: a korábbi félévben látott 20 százalékos árbevételnövekedés helyett szeptemberig mindössze 8 százalékkal, 616 millió dollárra nőtt az árbevétel. Az elemzők 605,8 millió dollárral számoltak.
Forrás: stooq.com |
A hirdetési üzletág bevétele 6 százalékkal 545 millió dollárra bővült, ezen belül a mobilhirdetési szegmens volt számottevő: a bevételek 90 százaléka innen származott. A felhasználók száma alig 3 százalékkal, 317 millióra nőtt. A jelentésre a vállalat árfolyama is pozitívan reagált, a nyitást követően két százalék feletti mínuszban is járt a Twitter papírja – ez a kis korrekció azonban elenyésző az év elejéhez képest, idén már az értékének negyedét elveszítette.
Sorban állnak a madárkáért – ki lesz a nyertes? Végül úgy tűnik, mégis feladják a küzdelmet a veszteséggel és az évek óta tartó lemaradással a többi közösségi médiával, így már a hónap vége előtt kiderülhet, ki lesz a Twitter új tulajdonosa, erről korábban itt írtunk bővebben. >>> |