MTI Fotó: Kallos Bea |
A siófoki Media Hungary konferencián jelentette be a grandiózus újítást a társaság kábelportfoliójának programigazgatója. Fischer Gábor azt nem árulta el, mennyi pénzt kell mindebbe beletenni, de azt mondta: az elmúlt másfél évtized legnagyobb programfejlesztését hajtja ezzel végre a társaság, amely jól célzott, világos stratégiával rendelkező adóvá teszi valamennyi televízióját. (Ehhez azért állami segítsége is van: Andy Vajna cégének a vásárláshoz 6,72 milliárd forintos hitelt adott az állami Eximbank, majd a működéshez nemrég újabb 1,2 milliárdot).
Kistafírozzák a Super TV2-t
Fischer elmondta: a Super TV2-t a televíziós piac harmadik számú szereplőjévé akarják tenni, a csatornán ősztől naponta négyórányi saját gyártású tartalmat, show-műsorokat, fikciós alkotásokat kínálnak, valamint jelezte, hogy egy később bejelentendő "nagyon komoly beruházást" is elindítanak.
Jön Isaura és a Zenebutik
Hozzátette: Isaura TV néven telenovella-adót indítanak, új gasztrocsatornájuk a Chili TV lesz; elindul Zenebutik, a Joy TV életmód-csatorna, a FEM3-at Prime TV néven pozícionálják át, jön a meséket kínáló Kiwi TV, a PRO4 M+ néven "elképesztő mennyiségben vásárolt" mozifilmeket kínál, valamint nemsokára bejelentenek két újabb csatornát.
Az MTI kérdésére az igazgató azt közölte, hogy az első fejlesztési ütemet még az idén újabb követi portfóliójukban. Közölte: a TV2 átalakítás alapvetően rendezi át a magyarországi televíziós piacot.
A konferencia másik nagy bejelentése az volt: a jövő hónaptól napilapként jelenik meg a fővárosban a Habony Árpádhoz köthető Lokál, ami így az eddig Simicska Lajos Metropoljának egyedüli konkurense lesz >>