2p

Olyan tempóban frissülhetnek az áruházi akciók a jövőben, hogy az akcióvadászoknak lényegében folyamatosan a boltban kellene maradniuk, mert csak így lesznek képesek lecsapni a legfrissebb árengedményekre.

Az amerikai Walmart a világ egyik legnagyobb áruházlánca lecseréli a polcokon látható papírárcímkéket digitális címkékre rengeteg boltjában.

Bármikor változhatnak az árak
Bármikor változhatnak az árak
Fotó: Depositphotos

Ez önmagában még nem akkora szám, Magyarországon is van olyan boltlánc, amely már áttért a digitális árcímkékre. A walmartos lépés elsősorban azért érdekes, mert a boltjaiban kínált 120 ezer termék árát percek alatt megváltoztassa. Az árak heti módosítása jellemzően két munkanapjukba kerül a az áruházi dolgozóknak. Ezzel szemben a digitális árcímkéken olvasható árat két perc alatt meg lehet változtatni. Az erre felhatalmazott dolgozó néhány kattintással elvégezheti ezt a munkát a vállalat Me@Walmart névre keresztelt mobilalkalmazása segítségével.

A digitális címkék négyzetalakúak és nagyon hasonlítanak a hagyományos papírból készült változathoz. Miután minden egy hálózatra kerül, a munkatársak gyorsabban összeállíthatják és útnak indíthatják az online megrendeléseket teljesítő csomagokat. Ez nem mellékes, mert a webáruházak közti verseny egyik legélesebb területe a minél rövidebb kiszállítási idő.

A digitális árcímkék 2300 boltban jelennek meg fokozatosan 2026-ig – árulta el Greg Cathey, a Walmart innovációért felelős elnökhelyettese. A kiskereskedő 4700 áruházat üzemeltet az Egyesült Államokban. Cathey elmondta az is, hogy nem terveznek napszaktól függő árakat, amivel a Wendy’s gyorsétteremlánc megégette magát.

Ez a cég a délelőtti holtszezonban olcsóbban akarta kínálni egyes termékeit, hogy több vevőt csábítson be éttermeibe, ám ez felháborodást váltott ki, mert a vendégek diszkriminációt láttak benne. Ugyanakkor a gyors változtatási lehetőség nyomán a megszokott átlagos heti árfrissítésről napi gyakoriságra térhetnek át. (Via ESM Magazin)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG