A világ legnagyobb élelmiszergyártója, a Nestlé egy sor olyan termékkel állt elő, amelyeket kifejezetten a forró levegős (air fryer) sütéshez igazítottak. Ezzel válaszolnak arra, hogy a világ minden táján egyre népszerűbb az ez új konyhai eszköz. Az Egyesült Államokban például egy évtizede folyamatosan nőnek az eladásai.
Ennek eredményeként ma már becslések szerint az amerikai háztartások kétharmadában van forró levegős sütő. Az élelmiszergyártó áprilisban indította útjára Melt-FULLS névre keresztelt fagyasztott szendvicseit, amelyeket nem pusztán az új sütési módszerhez, hanem még az amerikaiak ízléséhez is hozzáigazítottak.
Az amerikai vásárlók egyre nagyobb érdeklődést mutatnak az előre elkészített ételek iránt, mint amilyenek például a Hot Pockets töltött pizzautánzatok. Ezeket mikrohullámú vagy forró levegős sütőben lehet kész étellé formálni. A Nestlé a csomagolásokon külön feltünteti javaslatait az élelmiszerek forró levegős sütésű elkészítéséhez.
Az újdonság Ausztráliában, az Egyesült Királyságban és Kínában is népszerű, ezért a Nestlé ezeken a piacokon is nyomul a hozzá illő ételekkel. A konyhablogokon megjelentek az ötletek, amivel az előre elkészített ételeket fűszerezéssel, zöldség kiegészítőkkel fel lehet javítani a forró levegős sütés előtt. Az élelmiszergyártó beszámolója szerint a következő hónapokban újabb ilyen típusú sütéshez való termékek kerülnek majd ki a cég laboratóriumaiból. (Via ESM Magazine)