2p

A Starbuck brutális karcsúsításba kezd, hogy jobban koncentráljon fő küldetésére, a kávézószolgáltatásra és tehermentesítse a sokféle ital észben tartására kényszerült személyzetét.

A Starbucks egyszerűsíti a menüjét annak reményében, hogy ezzel növelheti eladásait és megkönnyítheti a baristák dolgát, akiknek túl sok receptet kellett a fejükben tartani. Március elejétől kezdve 13 italt töröltek a kínálatból – közölte a kávézólánc szóvivője a Quartz hírportállal. 

Szeptember végéig nagyjából 30 százalékkal zsugorodik az elérhető ételek és igazok palettája. Eközben azért bevezetnek néhány újdonságot is. Aki szereti például a Matcha Lemonade és az Espresso Frappuccino termékeket, az mostantól csalódni fog, amikor betér a kávézólánc valamelyik kávéházába.

Hozni kell a szintidőt
Hozni kell a szintidőt
Fotó: Depositphotos

 

Brian Niccol, a vállalat vezérigazgatója egyebek mellett azzal magyarázta a változásokat, hogy a Starbucksnak vissza kell térnie kávéházi gyökereihez. Ez egyebek mellett azt jelenti, hogy egy jó kávénak négy percen belül el kell készülnie. Az ügyfelek online rendelésben kérhetnek egyedi italokat, ugyanakkor február eleje óta a Starbucks alkalmazáson legfeljebb 12 termék jelenik meg. További változások a cég háza táján, hogy újra megjelennek a kerámiából készült kávéscsészék és a baristák kézzel írott jegyzeteket mellékelnek a kávékhoz. Ez okozott némi káoszt és az újítások nem arattak egyértelmű sikert, de sebaj, ha ez az ára, hogy a kávézólánc versenyben maradjon egyre szaporodó versenytársaival. A cég eladásai a világ számos piacán csökkentek a „klónok” támadása miatt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG