3p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Lidl eddig ódzkodott az online értékesítéstől az élelmiszerek, italok területén, most változás jön, először a spanyol piacon, de az olaszok is kapnak egy újdonságot. 

Különböző piacokon vezeti be a Lidl azokat az újításait, amelyeket később máshol is meghonosíthat az European Supermarket Magazine kiskereskedelmi szakportál összefoglalója szerint. Az egyik változtatást a német diszkontáruházlánc spanyolországi érdekeltsége, a Lidl Spain indítja útjára, a másikat Olaszországban próbálják ki először.

Egyet itt, egyet ott

A spanyol leánycég már be is vezette a piacra az új online borkereskedését, amely ingyenes házhoz szállítással kínálja nagyjából 23 olyan pincészet borait, amelyek az ottani hazai boripart reprezentálják. A vásárolható borok között szerepelnek a Rioja, a Ribera del Duero, a Jumilla, a Rueda és a Vino de Pego is. A borok a diszkontlánchoz illően nem kerülnek sokba. Egy palack ára átlagosan 2,59 euró, azaz 975 forint.

Árfolyam

Az online borkereskedésből a borfogyasztást kedvelők kiegészítőket is beszerezhetnek a dugóhúzóktól a borhűtőkön át egészen az egymásba illeszthetően tárolható fa bortartókig. Spanyolországban először vállalkozik a német kiskereskedő arra, hogy élelmiszereket, illetve italokat kínáljon az interneten.

Divatos lépésekkel jön a Lidl. Fotó: Depositphotos
Divatos lépésekkel jön a Lidl. Fotó: Depositphotos

Eddig csak a nem élelmiszer kategóriába tartozó termékeket vásárolhattak online a Lidlnél a vevők. A másik újítás egy olyan fenntarthatóan üzemeltethető áruház, amely az első fecskéje lesz a vállalat ilyen üzleteinek sorában. Egyfajta globális benchmarkot akarnak teremteni, amely a világ összes Lidl-áruházának mintául fog szolgálni. Az áruházat Olaszország északi részén nyitják meg 2024 nyarán. A cég jelenleg is 60 százalékban újrahasznosítható, ezen belül többször felhasználható anyagokból építi az új áruházait.

A Lidl emellett jelentős terjeszkedésbe kezd az olasz piacon. A következő két évben 800 millió eurót (302 milliárd forintot) fordít arra, hogy bővítse az áruházlánc-hálózatát és az elosztóközpontjait, főként Olaszország déli részén. A következő központot 2024-ben Szardínia szigetén nyitják. Emellett Palermóban adnak át egy logisztikai elosztóközpontot, amellyel összesen 13-ra emelkedik ezek száma Olaszországban. 

Ha beválnak az újítások, akkor akár a magyar piacon is megjelenhet velük a Lidl. Erre már volt példa. A boltlánc az akciókat is felsoroló alkalmazását először a brit piacon vezette be, majd pár hónappal később egyebek mellett a magyar piacon is megjelent. Ez egyben azt is jelenti, ha az újítások beválnak, akár Magyarországon.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG