2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Which? új adatai szerint a szupermarketek élelmiszerárai az elmúlt két évben több mint 25 százalékkal emelkedtek, és az emelkedés mértéke miatt újból felhívást intézett az árak nagyobb átláthatóságára, hogy a vásárlók megtalálhassák a legjobb ajánlatot.

Az élelmiszerárak két év alatt több mint 25 százalékkal megugrottak - állítja a Which? fogyasztói csoport. Ezért fel is szólították a kormányt, hogy zárja be azokat a kiskapukat, amelyek egyes élelmiszerboltok "zavaros és következetlen" árképzési gyakorlatát okozzák.

A Which? múlt hónapban jelentette fel a Tescót a Versenypiaci Hatóságnál, mert nem közli a vásárlókkal az egységárakat - a 100 g vagy 100 ml árát - a Clubcard árak ajánlatában.

A fogyasztói csoport szerint az egységárak hiánya megnehezíti a Tesco vásárlóinak, hogy összehasonlítsák a különböző méretű csomagolások ár/érték arányát - írja a Retail Gazette.

Nagyon meg kell nézni az árcédulát.
Nagyon meg kell nézni az árcédulát.

A kritikát követően a Tesco UK vezérigazgatója, Jason Tarry egy blogbejegyzésben osztotta meg, hogy a jövő év elejére egységárakat adnak a Clubcard akciókhoz, "hogy vásárlóink számára egyszerűbbé tegyék, hogy súly vagy mennyiség alapján lássák, mennyire versenyképesek ezek az ajánlatok".

Sue Davies, a Which? élelmiszer-politikai vezetője elmondta: "Az élelmiszerárak két éve tartó könyörtelenül magasra szökő árai pusztító hatással voltak a háztartásokra.

Ezen nem segít az egyes szupermarketek által alkalmazott zavaros és következetlen árképzési gyakorlat, amely hihetetlenül megnehezíti a legjobb ár-érték arányú termékek megtalálását.

A mostani felhívások a versenypiaci hatóság (CMA) csütörtökre várt, az egységárakat érintő vizsgálatáról szóló frissített jelentés előtt érkeztek.

Magyarországon az élelmiszerek árai júliusban csaknem 30 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit, amikoris 27 százalékkal emelkedtek 2021 júliusához képest – a két évre vetített élelmiszerinfláció így csaknem 56 és fél százalékos.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kedves Temu, kérlek, menj innen!
Buksza blog | 2024. november 24. 14:31
Miközben a számos országban letarolják az online kereskedelmet az ágazat kínai óriásai, Délkelet-Ázsiában nem fogadják tárt karokkal a „nagy sárkányokat”. Magyarország és ellencsapásra készül. 
Vásárló Ikonikus termékével csábítja a vásárlókat legújabb boltjába az Ikea
Buksza blog | 2024. november 23. 16:49
Egy olyan, már-már prózai termék, mint a bevásárlószatyor, akár ikonná is válhat, amelyre marketingkampányt lehet építeni. Az Ikea pontosan ezt teszi az igencsak elegánsnak ígérkező új boltjában.
Vásárló A botrány után jön a bagóért adott menü a Mekikben
Buksza blog | 2024. november 23. 15:48
A McDonald’s 2025-ben új termékcsoporttal jelentkezik, amelynek ételeiben az lesz a közös, hogy feltűnően olcsón fogják kínálni őket. Ezzel folytatják az idén kezdett ötdolláros burgeroffenzívát.
Vásárló Lehet, hogy a jövőben még több kis boltot nyitnak a nagy boltláncok
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 23. 14:51
Az olaszországi kiskereskedelem az áruházláncok rémálma, mert több száz cég versenyez a vásárlókért. Még az olyan óriásoknak is komoly gondjaik akadnak, mint a francia Carrefour.
Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG