3p

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy családi vállalkozást többek között akkor nevezhetünk igazán sikeresnek, ha a működése generációkon keresztül átível, a vezetése apáról-fiúra, anyáról-lányára és még tovább száll. Az eközben eltelt évtizedek alatt pedig az alábbi alappillérek szükségesek ahhoz, hogy a vállalkozás életképes és nyereséges legyen:

1. Rengeteg befektetett munka

Minden vállalkozás egy jó ötlettel kezdődik. Ez viszont önmagában kevés, a fő kérdés ugyanis az, hogy ebből az ötletből hogyan lehet profitot termelni. Bár sokan ábrándoznak gyors és könnyű meggazdagodásról, a valóságban viszont ez csak nagyon keveseknek sikerül.

A legtöbb vállalkozó ugyanis - főként eleinte - éjt nappallá téve dolgozik, feláldozva a pihenést és a szabadidőt a jövőbeli siker érdekében. Ugyanígy tett Kiss László lakatosmester, a Nívó alapítója is, aki 1989 óta foglalkozik betörésbiztos bejárati ajtók gyártásával. Szakértelme és a munkája iránti alázata pedig gyümölcsözőnek bizonyult. 

2. Növekedés

Hogyha végre-valahára kezd “beindulni a szekér”, sok vállalkozó találja magát abban a helyzetben, hogy a cége kezdi kinőni magát, ugyanis a jelenlegi kapacitása már nem elegendő a kereslet kielégítésére. Ilyenkor jön el a növekedés ideje. Ez jelenthet több alkalmazottat, új, nagyobb telephelyet, gyártással foglalkozó cég esetén korszerűbb gépeket is, amelyek meggyorsítják a termelést. 

Bár egy ilyen mértékű változtatás mindig hordoz magában kockázatot, a legtöbbször mégis érdemes meglépni, hiszen hihetetlen fejlődést hozhat, és a vetélytársak sem fognak egykönnyen lekörözni. 

3. A piaci igények felmérése, új termékek bevezetése

A fejlődéshez elengedhetetlen, hogy feltérképezzük, mire van igény a piacon. Ebből kiindulva pedig új termékekkel vagy szolgáltatásokkal bővíthetjük vállalkozásunk palettáját. 

A már említett Nívó esetében például a biztonsági ajtók sikerén felbuzdulva a cég 2012-től gondozásmentes acél kerítéselemek gyártásával is foglalkozni kezdett, 2018-tól pedig már az alumínium kerítés is fellelhető a kínálatban. A termékpaletta ilyen mértékű bővülése természetesen új gyárépületekkel, telephelyekkel, valamint bemutatótermek létesítésével is járt. 

4. Márkaépítés

Egy könnyen megjegyezhető, jól csengő márkanév könnyen felismerhetővé teszi a terméket, kiemelkedve ezzel a versenytársak közül. Ezért egy vállalkozás sikerességéhez elengedhetetlen a márkaépítés is. A brand segítségével a termékek egyértelműen beazonosíthatóak, de persze ehhez egy jól felépített marketing stratégiára is szükség lesz. 

5. Innováció

Az emberek többsége manapság igencsak érdeklődik a modern, újszerű megoldások iránt, melyek kényelmesebbé vagy épp biztonságosabbá teszik az életet. Ha a vállalkozásunk innovatív termékekkel van jelen a piacon, az hatalmas előnyt jelenthet. Merjünk nagyot álmodni, újat alkotni, egy régi problémára újszerű megoldást kínálni!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló A BYD elárulta a magyar számokat
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 08:22
Látványosan erősödik a BYD autómárka pozíciója a magyarországi újautó-piacon, az idei első négy hónap kiemelkedő eredményeket hozott, és ez az év további részében tovább javulhat a márkakereskedői hálózat intenzív bővülésével, amit erőteljes modellkínálattal támogat meg a NEV (New Energy Vehicle – új energiával hajtott jármű) szegmensben élen járó kínai gyártó.
Vásárló Próbál példát mutatni a Nike abban, hogyan lehet túlélni Trump új világrendjét
Privátbankár.hu | 2025. május 22. 11:29
Bár Donald Trump vámháborújának hatásait nem tudják elkerülni a cégek, van mozgásterük abban, miként emelik egyes termékeik árát. A Nike például a gyerekeknek szánt cipőkért egyelőre nem kér többet.
Vásárló Kiverheti a biztosítékot a jövő élelmiszere kormányzati szinteken is
Buksza blog | 2025. május 20. 09:38
Mi a helyzet a megmentőnek gondolt rovaralapú élelmiszerekkel? A politikának van róla véleménye, nem is akármilyen. Emellett persze a tudománynak is. 
Vásárló Sokat hozott a konyhára a Guinness és a Johnnie Walker
Privátbankár.hu | 2025. május 19. 11:38
Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele.
Vásárló Csak ámulunk-bámulunk, mi történhet a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. május 19. 10:22
Meglehet, hogy kedden is ugyannyiért tankolhatunk, mint hétfőn.
Vásárló Itt van az újabb árrésstop – már nem csak élelmiszerekre
Privátbankár.hu | 2025. május 19. 08:44
Az állami intézkedés hétfőtől a háztartási cikkekre is kiterjed.
Vásárló Érdemes várni a tankolással, vagy tovább drágul az üzemanyag? Itt a friss elemzés
Privátbankár.hu | 2025. május 17. 12:20
Emelkedtek az üzemanyagárak az utóbbi másfél hétben – de meddig tart még ez a trend?
Vásárló Munkaruhákkal is építhetjük a céges imázsunkat
Márkázott tartalom | 2025. május 17. 10:30
Míg régebben a munkaruhák nem túl dizájnos és nem is igazán praktikus öltözetnek számítottak, addig ma már egyszerre trendik, kényelmesek, és természetesen az eredeti funkciójukat is betöltik.  
Vásárló A szomszédban terjeszkedik a Müller
Buksza blog | 2025. május 15. 12:41
A német drogériahálózat Szlovákiában nyit boltot. 
Vásárló Újabb miniáruházat nyit az IKEA
Privátbankár.hu | 2025. május 15. 11:55
Az IKEA elismeri, hogy London rongyrázó miniáruházát a márka promóciós eszközének is tekinti. London után New York következik. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG