2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Advertisement

Remélhetőleg a webshopok üzemeltetői időben felkészültek a karácsonyi rohamra.

Már a pandémia előtt is dinamikusan nőtt az online vásárolt karácsonyi ajándékok aránya, amire a koronavírus-járvány rátett egy lapáttal. Az ajándékok online beszerzése a karácsonyi élmény része lett. Ezt mutatja az Árukereső idei kutatása is, ami szerint rengetegen szerezzük be idén a netről a fa alá valót.

Emiatt a webshop üzemeltetők számára a biztonságos megoldások hangsúlyozása az év ezen szakaszában még fontosabb, mint máskor. Ennek pedig az az oka, hogy az emberek ott szeretnek online vásárolni, ahol biztonságban érzik magukat. Ezt támasztja alá a Mastercard által támogatott idei Fizetési Élmény Riport, amiből az is kiderült, hogy az emberek jobban megbíznak azokban a webshoppokban, ahol lehet kártyával fizetni.

Bár a karácsony valószínűleg méltán nevezhető az év e-vásárlási csúcsidőszakának, részben a pandémia hatására az e-kereskedelem végérvényesen a mindennapjaink része lett. Az év minden napján, szinte minden élethelyzetben rendelünk a netről, de a kényelem és az online shoppingolás mintha kéz a kézben járnának: az e-vásárló magyarok több mint fele rendelt már online, ágyában fekve vagy tévénézés közbe az internetről, derül ki a Fizetési Élmény Riportból. 

És ha már kényelem: a magyarok kifejezetten nyitott az innovációra, így 10-ből 6-an használták az ujjlenyomatukat jóváhagyásra. Persze a bárhonnan könnyen használható megoldások akkor jók, ha azok nem mennek a biztonság rovására. Jól mutatja ezt, hogy a hogy 10-ből 9 honfitársunk hagyott abba online vásárlást úgy, hogy a kiválasztott termék a kosarában volt, de a fizetés előtt elállt a tranzakciótól.

Az e-vásárlók több mint fele, 57 százaléka a bankkártyás fizetést preferálja, és 40 százalékuk szerint pusztán a kártyás fizetés lehetősége is a webshop megbízhatóságát erősíti. Az üzemeltetőknek erre mindenképpen érdemes figyelniük, mivel a Mastercard által támogatott kutatás szerint az e-kereskedelem lendülete a járvány után sem csökken, így 2022-ben várhatóan még nagyobb karácsonyi rohamra készülhetnek a webshoppok. Ideje időben elkezdeni a felkészülést.

(x)

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG