4p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a tisztán hazai tulajdonú étrendkiegészítők gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cégcsoport Dánia egyik legmeghatározóbb futballklubja, a Brøndby IF hivatalos táplálékkiegészítő partnere lett.

Az együttműködésnek köszönhetően a csapat felnőtt férfi és női játékosai is a BioTechUSA termékeinek és szakértelmének támogatását élvezve kezdték meg a szezont. 

Az 1964-ben alapított Brøndby IF az 1980-as évek második felére már a dán futball megkerülhetetlen együttesévé vált, majd nem sokkal az 1985-ös első dán bajnoki cím megszerzése után a nemzetközi porondon is debütált, épp a magyar Budapest Honvéd együttesét legyőzve szerezte meg az első nemzetközi győzelmét, később pedig az 1990-91-es szezonban az UEFA Kupa elődöntőjéig meneteltek. Nem a Honvéd elleni siker az egyedüli magyar szál a Brøndby IF történetében, hiszen a 2016-2017-es szezonban két magyar is fontos szerepet játszott a klub életében. Bódog Tamás ugyanis az idényben másodedzőként segítette Alexander Zorniger vezetőedzőt, és ugyanebben a szezonban érkezett az RB Leipzigtől kölcsönben Kalmár Zsolt, akkori magyar válogatott labdarúgó, aki a dán kupa negyeddöntőjének utolsó perceiben szerzett góljával kiejtette az ellenfél, a Randers FC csapatát és az elődöntőbe lőtte a Brøndby-t. Kalmár Zsolt neve pedig a mai napig szerepel a Brøndby stadionjának dicsőségfalán, mely a klub színeiben pályára lépett válogatott játékosokat listázza. 

 Új partnerség
Új partnerség
Fotó: BioTech USA

A 2024-2025-ös szezonig a Brøndby IF férfi csapata mintegy 11 alkalommal nyerte meg a dán bajnokságot, emellett pedig a dán kupát is 7 alkalommal emelhette a magasba az együttes. A BioTechUSA-val kötött együttműködés azonban nem csupán a férfi, hanem a női játékosok támogatására is kiterjed, a dán klub női első csapata pedig szintén kiemelkedően teljesít: eddig 12 alkalommal nyerték meg a dán bajnokságot, 11 alkalommal pedig kupagyőztesként végeztek a dán női kupa kiírásaiban, mindezek mellett pedig a 2014-2015-ös szezonban a női Bajnokok Ligájában elődöntőig jutottak. 

„Szakmai stábunkkal szoros együttműködésben kerestük a megfelelő táplálékkiegészítő-partnert mind a férfi, mind a női csapatunk számára. A legmegfelelőbbet pedig az egyik meghatározó, vezető márkában, a BioTechUSA-ban találtuk meg. Nagy örömmel üdvözöljük őket a Brøndby IF új partnereként” – mondta Martin Sahlertz, a Brøndby IF értékesítési és üzletfejlesztési igazgatója.

A BioTechUSA az élsportban 

A BioTechUSA-cégcsoport sportszakmai együttműködéseire nem egyszerű szponzorációkként tekint, ugyanis valódi, sportágspecifikus szakmai támogatást nyújt a velük együttműködő különböző sportszervezeteknek. Olyan egyesületek tudhatják már maguk mögött a magyar vállalatot, mint az FC Barcelona, az FC DAC 1904 Dunaszerdahely, az Újpest FC, az OSC Újbuda, a Falco KC Szombathely, a Magyar Paralimpiai Bizottság, vagy immáron a Brøndby IF. A cégcsoport továbbra is nyitottan áll azon hazai és nemzetközi sportcsapatok előtt, akik a BioTechUSA termékeivel és szakértelmével támogatnák szervezetük sportsikereit. 

Bővebben a BioTechUSA-cégcsoportról     

A magyar tulajdonban lévő BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő, sportruházat és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 49 webshoppal, 330 franchise üzlettel, 1900 munkavállalóval és 4500 partnerrel van jelen. A BioTechUSA-n túl a cégcsoporthoz további négy márka tartozik: az edzőtermi edzés iránt hosszú távon elkötelezettek márkája, a Scitec Nutrition, Magyarország több mint 20 éves étrendkiegészítő webáruháza, a Builder; az egyedi keverőpalackokat gyártó ShakerStore és a multibrand vitamin-webáruház, a VitaminShop. A vállalat aktuális termékkínálata több mint 2000 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó fogyásról, izomtömeg-növelésről vagy teljes életmódváltásról. A vállalat aktív adományozási tevékenységet is folytat, mely során többek között egészségügyi dolgozókat, rászorulókat és nonprofit szervezeteket támogat.      

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG