4p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a tisztán hazai tulajdonú étrendkiegészítők gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cégcsoport Dánia egyik legmeghatározóbb futballklubja, a Brøndby IF hivatalos táplálékkiegészítő partnere lett.

Az együttműködésnek köszönhetően a csapat felnőtt férfi és női játékosai is a BioTechUSA termékeinek és szakértelmének támogatását élvezve kezdték meg a szezont. 

Az 1964-ben alapított Brøndby IF az 1980-as évek második felére már a dán futball megkerülhetetlen együttesévé vált, majd nem sokkal az 1985-ös első dán bajnoki cím megszerzése után a nemzetközi porondon is debütált, épp a magyar Budapest Honvéd együttesét legyőzve szerezte meg az első nemzetközi győzelmét, később pedig az 1990-91-es szezonban az UEFA Kupa elődöntőjéig meneteltek. Nem a Honvéd elleni siker az egyedüli magyar szál a Brøndby IF történetében, hiszen a 2016-2017-es szezonban két magyar is fontos szerepet játszott a klub életében. Bódog Tamás ugyanis az idényben másodedzőként segítette Alexander Zorniger vezetőedzőt, és ugyanebben a szezonban érkezett az RB Leipzigtől kölcsönben Kalmár Zsolt, akkori magyar válogatott labdarúgó, aki a dán kupa negyeddöntőjének utolsó perceiben szerzett góljával kiejtette az ellenfél, a Randers FC csapatát és az elődöntőbe lőtte a Brøndby-t. Kalmár Zsolt neve pedig a mai napig szerepel a Brøndby stadionjának dicsőségfalán, mely a klub színeiben pályára lépett válogatott játékosokat listázza. 

 Új partnerség
Új partnerség
Fotó: BioTech USA

A 2024-2025-ös szezonig a Brøndby IF férfi csapata mintegy 11 alkalommal nyerte meg a dán bajnokságot, emellett pedig a dán kupát is 7 alkalommal emelhette a magasba az együttes. A BioTechUSA-val kötött együttműködés azonban nem csupán a férfi, hanem a női játékosok támogatására is kiterjed, a dán klub női első csapata pedig szintén kiemelkedően teljesít: eddig 12 alkalommal nyerték meg a dán bajnokságot, 11 alkalommal pedig kupagyőztesként végeztek a dán női kupa kiírásaiban, mindezek mellett pedig a 2014-2015-ös szezonban a női Bajnokok Ligájában elődöntőig jutottak. 

„Szakmai stábunkkal szoros együttműködésben kerestük a megfelelő táplálékkiegészítő-partnert mind a férfi, mind a női csapatunk számára. A legmegfelelőbbet pedig az egyik meghatározó, vezető márkában, a BioTechUSA-ban találtuk meg. Nagy örömmel üdvözöljük őket a Brøndby IF új partnereként” – mondta Martin Sahlertz, a Brøndby IF értékesítési és üzletfejlesztési igazgatója.

A BioTechUSA az élsportban 

A BioTechUSA-cégcsoport sportszakmai együttműködéseire nem egyszerű szponzorációkként tekint, ugyanis valódi, sportágspecifikus szakmai támogatást nyújt a velük együttműködő különböző sportszervezeteknek. Olyan egyesületek tudhatják már maguk mögött a magyar vállalatot, mint az FC Barcelona, az FC DAC 1904 Dunaszerdahely, az Újpest FC, az OSC Újbuda, a Falco KC Szombathely, a Magyar Paralimpiai Bizottság, vagy immáron a Brøndby IF. A cégcsoport továbbra is nyitottan áll azon hazai és nemzetközi sportcsapatok előtt, akik a BioTechUSA termékeivel és szakértelmével támogatnák szervezetük sportsikereit. 

Bővebben a BioTechUSA-cégcsoportról     

A magyar tulajdonban lévő BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő, sportruházat és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 49 webshoppal, 330 franchise üzlettel, 1900 munkavállalóval és 4500 partnerrel van jelen. A BioTechUSA-n túl a cégcsoporthoz további négy márka tartozik: az edzőtermi edzés iránt hosszú távon elkötelezettek márkája, a Scitec Nutrition, Magyarország több mint 20 éves étrendkiegészítő webáruháza, a Builder; az egyedi keverőpalackokat gyártó ShakerStore és a multibrand vitamin-webáruház, a VitaminShop. A vállalat aktuális termékkínálata több mint 2000 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó fogyásról, izomtömeg-növelésről vagy teljes életmódváltásról. A vállalat aktív adományozási tevékenységet is folytat, mely során többek között egészségügyi dolgozókat, rászorulókat és nonprofit szervezeteket támogat.      

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG