5p

Egy konferencia szervezése nem kis feladat, hiszen rengeteg különböző szempontra kell ügyelni a résztvevők kényelme, komfortérzete érdekében.  Emellett fontos, hogy érdekes és figyelemfelkeltő műsorral, előadással kápráztassuk el őket, hogy minél jobb benyomást keltsünk cégünkről. Egy ilyen esemény remek alkalom arra, hogy bővítsük az ügyfélkört, és megismerkedjünk a potenciális leendő partnerekkel, vagy épp a konkurenciával.

Mi mindenre kell figyelni egy konferencia megszervezésénél?

A sikeres konferenciák titka a jó előadó, aki személyével és szaktudásával végig fenntartja a figyelmet, jól kommunikál a résztvevőkkel, és figyelve rájuk alkalmazkodik az igényeikhez. Nagyon sok múlik egy jó előadón, és fontos, hogy ezen készségek mindegyikével rendelkezzen. Bármilyen érdekes is lehet egy előadás, ha már 3-4 órája tart szünet nélkül, a hallgatóság igencsak neheztelhet rá.

A konferencia helyszíne és szolgáltatásai is rengeteget hozzátesznek a sikerhez. Az épület stílusa, az összkomfort, a személyzet hozzáállása és a catering minősége is fontos faktorok egy jó rendezvény esetében. A szervezők tekintetében pedig nagyon fontos, hogy úgy készüljenek, hogy tudják a pontos, vagy legalábbis megközelíthető létszámot. Ennek érdekében érdemes egy hatékony konferencia regisztrációs rendszert bevetni, hogy átlátható és pontos létszámmal rendelkezzenek.

Milyen előnyei vannak egy konferencia regisztrációs rendszernek?

Automatizált

Egy jól működő konferencia regisztrációs rendszer segítségével automatizálhatóak az olyan folyamatok, amelyek emberi erőforrások segítségével órákat vehetnek igénybe. Ilyen például a létszám ellenőrzése, listák készítése, elérhetőségek elkérése GDPR-szempontokat is figyelembe véve. Amennyiben például a résztvevők e-mail címe szükséges a regisztrációs visszaigazoláshoz, ha beleegyeznek, hogy a későbbiekben is értesítsük őket konferenciákról, egyéb eseményekről, az hasznos marketingeszköz lehet.

Átlátható, kontrollálható

A regisztrációs rendszer nagyon hatékony több száz vagy több ezer fős rendezvények lebonyolítása esetében. Segítségükkel az egész folyamat könnyedén kontrollálható, és például fizetős eseménynél a beérkezett díjak is egyszerűen áttekinthetőek. Az automatizáció segítségével határidő is megadható, és akár kedvezményes vásárlásra, kuponkód felhasználásra is biztosít lehetőséget a szoftver.

Kényelem a vendégeknek

A rendszer nemcsak a szervezők, de az előadó és a vendég helyzetét is segíti, hiszen mindent egy kézben, egy platformon tarthatnak számon. A gyakori nemzetközi konferenciáknál előforduló valutával kapcsolatos problémákat is megoldja, hiszen a rendszer képes a valuták kezelésére is. Így több idő marad a konferenciával kapcsolatos anyagok, információk átolvasására, és kevesebbet kell bajlódni a regisztrációval. Ez a résztvevők számára nagyon nagy segítség, és egyből nagyobb kedvvel ragadják majd meg a billentyűzetüket!

Helyszíni segítség

És mi mindenre képesek a legmodernebb regisztrációs szoftverek? A helyszíni regisztráció gyakran lassú és bonyodalmas folyamatát is megkönnyítik. Emellett szponzori tartalmak elhelyezésére is van lehetőség, és akár kérdőívekkel is felmérhetőek a résztvevők igényei. Így könnyebb lesz a kapcsolattartás, és jó hidat képezhetünk leendő online rendezvények tartásához is.

Milyen más módszerekkel lehet intézni a regisztrációt?

Gyakori, hogy egy online közösségi oldalon hirdetnek meg konferenciákat, amely eseményre nem regisztrálnak külön, csupán az igenre, érdeklődömre nyomott felhasználók száma alapján tapogatóznak. Ez azért sem szerencsés, mert csalódás érhet: általában jóval több ember érdeklődik egy rendezvény iránt, mint amennyi ténylegesen megjelenik. Az online marketing fontos abban, hogy egy konferenciáról minél többen értesüljenek, de érdemes azt okosan, marketingeszközökkel megtenni.

A regisztráció ezekre az eseményekre történhet Google-űrlap kitöltésével, ahol a résztvevő megadja az adatait és elérhetőségét (ehhez biztosítani kell adatkezelési tájékoztatót), amelyen keresztül e-mailben tájékoztathatjuk őt. Az e-mailes, körleveles marketing még mindig az egyik leghatásosabb eszköz, ezért jól megkomponált, tájékoztató jellegű, hasznos információkat tartalmazó üzeneteket érdemes küldeni a regisztrált felhasználóknak.

Egyszerűsítsünk!

Fontos tehát, hogy konferencia szervezése során megkönnyítsük a potenciális résztvevők számára a regisztrációt, hogy gördülékeny és kényelmes legyen ez a folyamat. Így nagyobb kedvvel jelennek majd meg a helyszínen, ami már a konferencia kezdete előtt jó pont a szervező vállalat számára! Emberi erőforrások tekintetében pedig sokat spórolhatunk egy ilyen szoftver használatával, hiszen sok-sok feladatok elvégez, amelyre esetleg külön munkavállalót lenne szükséges alkalmazni.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG