3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A vasárnapi futball világbajnokság döntője volt a legizgalmasabb sportesemény a Facebook történelmében. A közösségi oldalon világszerte 88 millió ember beszélt az argentin-német meccsről. És mire kerestek rá a Google-ben? Meglepő.

Összesen 280 millió különböző interakció történt a Facebookon bejegyzések, hozzászólások és lájkok formájában a brazil világbajnokság utolsó meccsével kapcsolatban. A 2013-as Super Bowl így a második helyre csúszott, hiszen ott csak 245 millió interakció történt - derül ki egy friss kutatásból.

Csakazértis kiírom!

A legtöbbet a Facebookon Mario Götze-t és Lionel Messit emlegették. A döntőt a Facebookon az USÁ-ból követte a legnagyobb érdeklődés, a legtöbb reakciót az utolsó sípszó váltotta ki, amikor a Németország a negyedik alkalommal lett világbajnok.

„A sportesemények rajongói mindig is szerették megosztani egymással az élményt. Mára a közös meccsnézések fontos kiegészítője lett az is, hogy a tévé előtt vagy a szórakozó helyen mellettünk ülő barátainkon kívül Facebookos ismerőseinknek is elmondjuk a véleményünket” -mondta el Lévai Richárd közösségi média specialista.

Azonnal ráguglizunk

„A média fogyasztási szokásaink abban is változtak, hogy közvetítések alatt azonnal rákeresünk a Google-ben arra, ha valami érdekel minket egy játékossal vagy egy csapattal kapcsolatban.” A teljes vébé alatt természetesen a különböző csapatok támogatása is folyamatosan változott. A kieső csapatok rajongói, más-más továbbjutókhoz csapódtak attól függően, hogy inkább fontosabbnak érezték a saját kontinensük másik országának győzelmét, vagy éppen ellenkezőleg: a nagy rivális ellen szurkoltak tovább.

Ki, kinek szurkol?

Például Dél-Amerikában a két legnagyobb ellenfél Argentína és Brazília. A brazil szurkolók nagy része az Argentin csapat ellenfelének szurkolt az elődöntők során.

Európában hasonló a helyzet, ott az olasz–német ellentét volt a meghatározó.Például a németországi Facebookozók jelentős része inkább Uruguaynak szurkolt, amikor Olaszországgal játszott. A Facebook adatelemző csoportjának adatai szerint a döntőben a Facebookozók 55 százaléka Németországot támogatta, 45 százalékuk pedig Argentínát.

 

 

Nem meglepő

Talán nem meglepő, hogy a holland Facebookozók európai szomszédjuknak drukkoltak inkább (81 százalékos arányban), mint az argentin csapatnak, akitől kikaptak.

Ez viszont igen

Érdekesebb, hogy a brazilok nagy része a döntőre azt a német csapatot támogatta, akitől 7-1-es vereséget szenvedtek. A magyar Facebookozók körében az érdeklődés a foci vébé iránt jelentősen nőtt. Míg az első meccs előtt mindössze 100-150 ezer 8 év fölötti hazai Facebook felhasználót érdekelt valamilyen szinten a világbajnokság, a döntő környékére 250-300 ezerre nőtt ez a szám.

A magyar focirajongók is inkább a németekre voltak kíváncsiak a Facebookon. Nagyjából 90 ezer ember érdeklődött a német nemzeti válogatott iránt a Facebook szerint, míg az Argentin csapat mindössze 70 000 Facebookozót érdekelt.

Hányt Messi?

A Google-ben a világbajnoksággal kapcsolatos témában 2,1 milliárd keresés történt. A döntő kapcsán a német csapattal kapcsolatos témákban több keresés történt, hiszen a kereséseknek mindössze 33 százaléka foglalkozott az argentinokkal.

A döntő során olyan témákra kerestek az emberek, mint például Messi hányt-e a döntőben, Beckham támogatja-e az argentinokat, vagy ki volt a bíró a meccsen.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Örömteli hír érkezett a magyar benzinkutakról
Privátbankár.hu | 2024. április 29. 11:24
Olcsóbb lesz megtölteni a tankokat. 
Vásárló Bevetik a "mindent tudó" tanácsadót az élelmiszereknél
Privátbankár.hu | 2024. április 28. 15:28
Komoly változás jöhet az élelmiszer- és italpiacon, miután minden vállalat a mesterséges intelligenciára támaszkodva akar versenytársai fölé kerekedni. 
Vásárló Használtcikk-forradalmat hirdet a Decathlon
Buksza blog | 2024. április 28. 14:41
Magasabb szintre emeli használtcikk-üzletét a Decathlon.
Vásárló Ki lehet mosni a legkoszosabb ruhákat is 15 perc alatt?
Buksza blog | 2024. április 28. 12:57
A távmunka egyik kevésbé ismert mellékhatása, hogy sokan többet sportolnak, amihez nem az öregebb pólókat használják, hanem az úgynevezett athleisure ruházatot. Ennek is van azonban egy mellékhatása.
Vásárló Meglepő újdonsággal állt elő az Aldi, mérföldkő lehet a boltlánc életében
Buksza blog | 2024. április 28. 08:33
Az Aldi és építőipari beruházó partnere új szintre emelte Németországban közös tevékenységét azzal, hogy többre vállalkozott egyszerűen egy új áruház felépítésénél. A bolt felett lakóház épült.
Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Csempésszünk egy kis zöldet bárhová!
Márkázott tartalom | 2024. április 22. 16:32
A szép, zöld, gondozott fűfelület nagyon vonzó és kellemes látványt nyújt. Azonban tény, hogy sok odafigyelést is igényel. A rendszeres fűnyírás, öntözés, esetlegesen a gyomirtás vagy a különféle növényvédelmi kezelések időt és energiát igényelnek. Emellett költségesek is, és még a környezetet is terhelik.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG