3p

A digitalizáció felpörgésével ma már kevesen veszik a fáradtságot, hogy papíralapú üzeneteket küldjenek. Pedig így, hogy online folyamatosan kapjuk az üzeneteket, e-maileket és a különféle értesítéseket, egyre inkább immunissá válunk ezekre.

Milyen megható tud lenni, ha a postaládából nemcsak a szórólapokat és a számlákat vesszük elő, hanem egy levelet is találunk ott! Bár napi szinten természetesen nincs realitása annak, hogy mindent papíralapon küldjünk, egy-egy kivételes alkalommal lehet létjogosultsága a fizikai levélnek is.

A színes borítékok felkeltik a figyelmet

Egy fehér boríték kapcsán a legtöbben arra gyanakszunk, hogy vagy egy hivatalos levelet kaptunk egy közműszolgáltatótól vagy éppen a banktól. Érdemes tehát megfontolni színes boríték beszerzését, ha szeretnénk, hogy levelünk kitűnjön a tömegből.

Egy születésnapi köszöntés, egy gratuláció valamilyen esemény kapcsán vagy egy üdvözlőlap teljesen más fogadtatást kaphat, ha színes borítékba helyezve adjuk fel a postán.

Cégek is használhatnak színes borítékot?

Nos, ha hivatalos iratról vagy levélről van szó, akkor talán nem volna szerencsés színes borítékokat használni. Ugyanakkor ha ajándékkupont, vásárlási utalványt szeretnénk kihelyezni a pultra, akkor a színes borítékokkal odavonzhatjuk a tekinteteket.

Fontos azonban tudni, hogy a színeknek jelentése van. Ügyeljünk arra, hogy mindig az alkalomhoz és a cég imidzséhez passzoló színű borítékot válasszuk ilyen esetekben is. Az üzleti kapcsolatok ápolására, elmélyítésére szolgáló karácsonyi üdvözleteket is érdemes lehet színes borítékban elküldeni. Nem mindenki tulajdonít nagy jelentőséget az ünnepeknek, de sosem tudhatjuk, hogy üzletfelünk hogyan vélekedik erről a kérdésről.

Nem csak egyféle boríték létezik

Boríték és boríték között különbség van. A színes borítékokat is szabványok szerint méretezik, amelyeket kódszámokkal jelölnek. Érdemes alaposan tájékozódni, hogy milyen méretű borítékba mekkora papírlap fér bele hajtás nélkül, illetve félbe vagy három részbe hajtva, különösképpen, ha számít, hogy ne legyen túlhajtogatva az üzenet, amit küldeni szeretnénk.

Az egyik legnépszerűbb termék az ILMARKET.HU weboldalán az LA/4 méretű színes boríték. Ebbe egy A4-es papír is elfér ízlésesen három részre hajtva. Ez egy téglalap alakú, 110 milliméter széles és 220 milliméter hosszú boríték.

Jó hír, hogy ha például selyemfényű barack színű borítékot szeretnénk beszerezni, akkor ugyanezen a honlapon vásárolhatunk hozzá színben illő karton- és fénymásolópapírt is. Így tökéletes lehet a harmónia, ami legalább olyan fontos, mint hogy felkeltsük a figyelmet és kitűnjünk a tömegből. A fenti webshop egyébként kínál még faxpapírt, öntapadós címkét, oklevelet és plotterpapírt is, így a kreativitásnak semmi sem szabhat határt.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG