2p
Főleg 20-50 ezer forintért vesznek medencét a magyarok, a legnagyobb melegben ugrik meg igazán a kereslet.
Néhány száz forintért már a legkisebbek is hűsölhetnek (Kép forrása: Privátbankár.hu/Valkai Nikoletta)

A felállítható medencék országszerte egyre népszerűbbek, a nyári hőségben az Auchan Magyarország áruházaiban a gyorsan felállítható, felfújható medencék, pancsolók eladása emelkedik ugrásszerűen, míg a Praktiker áruházaiban idén is a 20-50 ezer forint közti árfekvésű, vízforgatós kerti medencék a legnépszerűbbek - közölte az Auchan Magyarország Kft. és a Praktiker az MTI kérdésére válaszolva.

Pár száz forinttól több százezer forintig

Az Auchan tájékoztatása szerint az áruházban a legkisebb pancsolók már 599 forinttól elérhetőek, a tartós, téliesíthető, acélfalú medencéket pedig 250 000 forint körüli áron szerezhetik be az érdeklődők.

Azt javasolták, hogy a medencénket mindig vízszintes és stabil talajra kell állítani, valamint, hogy ezek a termékek a nyári szezonban rendszeres karbantartást igényelnek és fontos a klórszint folyamatos ellenőrzése. Ezeken felül a medencékbe hetente kell algaölőt adagolni, porszívózni, valamint a vízszűrő berendezést is tisztítani.

A hőségben rohanunk medencét venni

A Praktiker arról számolt be, hogy a kerti medencék forgalma egy-egy kiemelkedő, tartós hőséghullámot követően - főleg akkor, ha az előző időszakban hűvösebb volt az időjárás - naponta ötszörösére is nőhet, hétvégeken pedig akár tízszeres növekedéssel is lehet számolni.

A Praktikernél idén 30 százalékkal magasabb forgalmat várnak medencékből a tavalyi évhez képest.

Az Intex, standcikkeket gyártó és forgalmazó nemzetközi vállalat országos szinten Budapesten és Pest megyében értékesít kertben felállítható medencét, míg a Balaton, a Velencei tó és egyéb természetes vizek környékén érezhetően kisebb a medencék forgalma.

Az Intex a magyar piacon már az idén több 10 ezer darab kerti medencét értékesített, mindez a 2016-ban eladott strandeszközöknek közel a kétszerese. A kerti medencék ára 10 ezer és több százezer forint között mozog, utóbbiak közé tartoznak például a nagyobb méretű prémium homokszűrős medencék is. A vásárlók leginkább a 305 centiméter, a 366, illetve 457 centiméter átmérőjű fémvázas medencéket keresik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG