2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Főleg 20-50 ezer forintért vesznek medencét a magyarok, a legnagyobb melegben ugrik meg igazán a kereslet.
Néhány száz forintért már a legkisebbek is hűsölhetnek (Kép forrása: Privátbankár.hu/Valkai Nikoletta)

A felállítható medencék országszerte egyre népszerűbbek, a nyári hőségben az Auchan Magyarország áruházaiban a gyorsan felállítható, felfújható medencék, pancsolók eladása emelkedik ugrásszerűen, míg a Praktiker áruházaiban idén is a 20-50 ezer forint közti árfekvésű, vízforgatós kerti medencék a legnépszerűbbek - közölte az Auchan Magyarország Kft. és a Praktiker az MTI kérdésére válaszolva.

Pár száz forinttól több százezer forintig

Az Auchan tájékoztatása szerint az áruházban a legkisebb pancsolók már 599 forinttól elérhetőek, a tartós, téliesíthető, acélfalú medencéket pedig 250 000 forint körüli áron szerezhetik be az érdeklődők.

Azt javasolták, hogy a medencénket mindig vízszintes és stabil talajra kell állítani, valamint, hogy ezek a termékek a nyári szezonban rendszeres karbantartást igényelnek és fontos a klórszint folyamatos ellenőrzése. Ezeken felül a medencékbe hetente kell algaölőt adagolni, porszívózni, valamint a vízszűrő berendezést is tisztítani.

A hőségben rohanunk medencét venni

A Praktiker arról számolt be, hogy a kerti medencék forgalma egy-egy kiemelkedő, tartós hőséghullámot követően - főleg akkor, ha az előző időszakban hűvösebb volt az időjárás - naponta ötszörösére is nőhet, hétvégeken pedig akár tízszeres növekedéssel is lehet számolni.

A Praktikernél idén 30 százalékkal magasabb forgalmat várnak medencékből a tavalyi évhez képest.

Az Intex, standcikkeket gyártó és forgalmazó nemzetközi vállalat országos szinten Budapesten és Pest megyében értékesít kertben felállítható medencét, míg a Balaton, a Velencei tó és egyéb természetes vizek környékén érezhetően kisebb a medencék forgalma.

Az Intex a magyar piacon már az idén több 10 ezer darab kerti medencét értékesített, mindez a 2016-ban eladott strandeszközöknek közel a kétszerese. A kerti medencék ára 10 ezer és több százezer forint között mozog, utóbbiak közé tartoznak például a nagyobb méretű prémium homokszűrős medencék is. A vásárlók leginkább a 305 centiméter, a 366, illetve 457 centiméter átmérőjű fémvázas medencéket keresik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ikonikus termékével csábítja a vásárlókat legújabb boltjába az Ikea
Buksza blog | 2024. november 23. 16:49
Egy olyan, már-már prózai termék, mint a bevásárlószatyor, akár ikonná is válhat, amelyre marketingkampányt lehet építeni. Az Ikea pontosan ezt teszi az igencsak elegánsnak ígérkező új boltjában.
Vásárló A botrány után jön a bagóért adott menü a Mekikben
Buksza blog | 2024. november 23. 15:48
A McDonald’s 2025-ben új termékcsoporttal jelentkezik, amelynek ételeiben az lesz a közös, hogy feltűnően olcsón fogják kínálni őket. Ezzel folytatják az idén kezdett ötdolláros burgeroffenzívát.
Vásárló Lehet, hogy a jövőben még több kis boltot nyitnak a nagy boltláncok
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 23. 14:51
Az olaszországi kiskereskedelem az áruházláncok rémálma, mert több száz cég versenyez a vásárlókért. Még az olyan óriásoknak is komoly gondjaik akadnak, mint a francia Carrefour.
Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG