A kínai Temu, amely eddig azzal támadta az elektronikus kereskedelem koronázatlan amerikai királyát, az Amazont, hogy exktraolcsó termékeivel alákínált versenytársának, a kiszállítás sebességében is fel akarja venni a verseny. Ennek első lépése, hogy megnyitotta elektronikus piacterét az amerikai webáruházak előtt is.
Ezzel feladták az úgynevezett menedzselt piactéri modellt, ami azt jelenti, hogy a termékeket közvetlenül kínai raktárakból, gyakran a gyártóik saját tárolóhelyeiről szállították a vásárlóknak. Ennek az a nagy hátránya, hogy hosszú a szállítási idő. A jövőben a távoli, határon túli raktározás helyett közelebb viszik a fogyasztókhoz az árukészleteket. Az amerikai e-boltosokra marad, hogy megoldják a fulfillmentet, azaz termékek előkészítését és közvetlen kiszállítását vásárlóikhoz. A Temu ezeknél az áruknál jelezni fogja, hogy a potenciális vevők „gyorsabb átvételre” számíthatnak.
További újítás lesz a kínai vállalatnál megszokott kiszolgáláshoz képest a Quartz amerikai hírportál szerint , hogy lehetővé teszik nagyobb méretű és súlyú árucikkel értékesítését is piacterükön. Jelenleg az ott kapható termékek jellemzően női és férfiruhák, háztartási, lakásfenntartási eszközök, játékok, videójátékok, sport-, szépészeti és egészségügyi eszközök, illetve a házi kedvencek tartásával kapcsolatos termékek. A Temu gyors növekedésének köszönhetően az Amazont is kihívta egy körre. A Meta adatai szerint 2023- ban a Temu volt a vállalat közösségi portáljainak legnagyobb hirdetője. Tulajdonosa, a PDD Holdings kétmilliárd dollárt kötött ezeken a fórumokon hirdetésekre.