3p

Jól tudjuk, hogy rengeteg dolog, kütyü, ruhaféle alkalmas promóciós célra. Nem lehet ez alól kivétel a törölköző sem, hiszen egy fontos, mindennap használt tisztálkodási eszközről van szó. Lássuk, kiknek éri meg logóztatni ezt a tárgyat!

Szállodák, panziók

Elsősorban a vendéglátóiparban dolgozók jutnak eszünkbe, ha a törölközők logóztatásáról van szó. Egy szállodában különösen fontos, hogy mindenhol tisztaság uralkodjon, a szobáknak higiénia szempontjából meg kell felelniük az elvárásoknak.

Nemcsak az ágyneműnek, hanem a tisztálkodáshoz használt törölközőknek és köntösöknek is patyolat tisztának kell lenniük, ez nem vitás. 

Ugyanakkor ezek a tárgyak nem csupán használati eszközként, hanem promóciós felületként is funkcionálhatnak. A panzió, szálloda logóját szépen el lehet helyezni ezeken a termékeken. 

A minőség itt nagyon fontos! Ötletekért nézz szét a polokozpont.hu-nál kapható törölközők között.

Strandok, wellnessközpontok

A törölközők elsődleges funkciója a nedvesség felitatása a testről, ezért a strandokon, fürdőkben is helyük van. Akár az élménykomplexum boltjában is elhelyezhetünk belőlük párat, hogy meg tudják vásárolni azok, akik kevés törölközővel érkeztek a helyszínre.

Ha szauna is üzemel, akkor érdemes biztosítani az oda betérőknek is köntöst, törölközőt, hátha nem hoztak magukkal. Sokan az utolsó pillanatban gondolják meg magukat, így nagy örömmel fogják venni a wellnessközpont figyelmességét.

A tóparton, a medencék tövében leterített strandtörölközők is alkalmasak promóciós célokra, hiszen nagy a felületük, de más okból is lehet őket feliratozni. Például azért, hogy egyedivé tegyük őket! Kisgyermekes családoknál lehet színek szerint is vásárolni a gyerekeknek belőlük, de akár a nevüket belehímeztetve is megkülönböztethetők lesznek.

A hímzés az egyik leggyakoribb módja a törölközők feliratozásának, erről is bővebben olvashatsz a polokozpont.hu oldalán.

Sportlétesítmények

Az aktív sport legtöbbször igen jól megizzasztja az embert, ilyenkor alig várjuk, hogy letusolhassunk az edzés után.

A sportközpontok, fitnesztermek éppen ezért jól döntenek, ha tartanak készleten törölközőt. Kéztörlők is emblémáztathatók, és az ilyen helyeken ezekre is szükség van.

Íme 2 ötlet a további hasznosításra:

  • Néha érdemes versenyt hirdetni a bérletesek között, kitűzni számukra valamilyen célt. Jutalmul értékes nyereménytárgyat – akár a stúdió emblémázott törölközőjét – lehessen megszerezni.
  • Hűséges vásárlóinkat is meglephetjük ajándék törölközővel, főleg, ha bensőséges, jó hangulatú jógastúdiót vezetünk, ahol baráti a légkör.

Egyébként a törölközőnek mindenki örül, hiszen nagyon hasznos tárgy és fogyóeszköz is. Minden háztartásban helye van, így valójában bármely területen dolgozzunk is, munkatársaink, ügyfeleink számára bármikor adhatunk promóciós céllal törölközőt, örülni fognak neki.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG