3p

Mi legyen a pénzünkkel? Tegyük állampapírba? Részvénybe? Ingatlanba? Kriptóba?
A befektetésektől a vagyonkezelésig - újra itt a Klasszis Klub Live!

Jöjjön el személyesen, találkozzon neves szakértőkkel vagy csatlakozzon online!

2024. március 27. 17:00

Részletek és jelentkezés itt!

Jól tudjuk, hogy rengeteg dolog, kütyü, ruhaféle alkalmas promóciós célra. Nem lehet ez alól kivétel a törölköző sem, hiszen egy fontos, mindennap használt tisztálkodási eszközről van szó. Lássuk, kiknek éri meg logóztatni ezt a tárgyat!

Szállodák, panziók

Elsősorban a vendéglátóiparban dolgozók jutnak eszünkbe, ha a törölközők logóztatásáról van szó. Egy szállodában különösen fontos, hogy mindenhol tisztaság uralkodjon, a szobáknak higiénia szempontjából meg kell felelniük az elvárásoknak.

Nemcsak az ágyneműnek, hanem a tisztálkodáshoz használt törölközőknek és köntösöknek is patyolat tisztának kell lenniük, ez nem vitás. 

Ugyanakkor ezek a tárgyak nem csupán használati eszközként, hanem promóciós felületként is funkcionálhatnak. A panzió, szálloda logóját szépen el lehet helyezni ezeken a termékeken. 

A minőség itt nagyon fontos! Ötletekért nézz szét a polokozpont.hu-nál kapható törölközők között.

Strandok, wellnessközpontok

A törölközők elsődleges funkciója a nedvesség felitatása a testről, ezért a strandokon, fürdőkben is helyük van. Akár az élménykomplexum boltjában is elhelyezhetünk belőlük párat, hogy meg tudják vásárolni azok, akik kevés törölközővel érkeztek a helyszínre.

Ha szauna is üzemel, akkor érdemes biztosítani az oda betérőknek is köntöst, törölközőt, hátha nem hoztak magukkal. Sokan az utolsó pillanatban gondolják meg magukat, így nagy örömmel fogják venni a wellnessközpont figyelmességét.

A tóparton, a medencék tövében leterített strandtörölközők is alkalmasak promóciós célokra, hiszen nagy a felületük, de más okból is lehet őket feliratozni. Például azért, hogy egyedivé tegyük őket! Kisgyermekes családoknál lehet színek szerint is vásárolni a gyerekeknek belőlük, de akár a nevüket belehímeztetve is megkülönböztethetők lesznek.

A hímzés az egyik leggyakoribb módja a törölközők feliratozásának, erről is bővebben olvashatsz a polokozpont.hu oldalán.

Sportlétesítmények

Az aktív sport legtöbbször igen jól megizzasztja az embert, ilyenkor alig várjuk, hogy letusolhassunk az edzés után.

A sportközpontok, fitnesztermek éppen ezért jól döntenek, ha tartanak készleten törölközőt. Kéztörlők is emblémáztathatók, és az ilyen helyeken ezekre is szükség van.

Íme 2 ötlet a további hasznosításra:

  • Néha érdemes versenyt hirdetni a bérletesek között, kitűzni számukra valamilyen célt. Jutalmul értékes nyereménytárgyat – akár a stúdió emblémázott törölközőjét – lehessen megszerezni.
  • Hűséges vásárlóinkat is meglephetjük ajándék törölközővel, főleg, ha bensőséges, jó hangulatú jógastúdiót vezetünk, ahol baráti a légkör.

Egyébként a törölközőnek mindenki örül, hiszen nagyon hasznos tárgy és fogyóeszköz is. Minden háztartásban helye van, így valójában bármely területen dolgozzunk is, munkatársaink, ügyfeleink számára bármikor adhatunk promóciós céllal törölközőt, örülni fognak neki.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Megváltozhatnak az áruházak, 237 000 milliárd forintból
Buksza blog | 2024. március 19. 08:36
Az EU rendületlenül alkotja azokat az új szabályokat, amelyek célja a kontinens iparának támogatása a fenntarthatóvá válásban és a digitalizálás elsajátításában. A kiskereskedelem is beállt a sorba.
Vásárló Fordulat az Ikeánál, már látszik, mire számíthatnak a magyar vásárlók
Privátbankár.hu | 2024. március 16. 16:19
Az Ikea vissza akarja hozni az elmúlt évek drasztikus inflációja előtti időszakot, ez pedig az árak jelentős csökkentését helyenként akár a profit rovására is.
Vásárló Extrém ízeket kaphatnak a kenyerek
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. március 16. 11:36
A margetingguruk legújabb ötlete, hogy kézzelfoghatóvá, pontosabban ízlelhetővé teszik az emberi érzelmeket, amihez a mesterséges intelligenciát hívták segítségül. Kiderül, beveszik-e ezt az emberek.
Vásárló Hányszor kell mosni a paplant?
Buksza blog | 2024. március 15. 13:28
A matracokat kínáló cégek reklámszövege, hogy a termékeikben rejlik a zavaró álmok nélküli alvás titka. Kevesen tudják, hogy a jó matracnál egyszerűbben is tehetnek valamit a pihentetőbb alvásért.
Vásárló A „méret a lényeg” jegyében akar megújulni a Meki
Buksza blog | 2024. március 15. 10:21
Még az infláció megugrása előtt az embereknek több pénzük volt arra, hogy gyorséttermekben egyenek, és a McDonald’s azt vette a fejébe, hogy a jövőben visszatér ehhez.
Vásárló Teljes átalakulásról döntött a Decathlon, a magyar boltokat is érinti a lépés
Buksza blog | 2024. március 13. 12:39
Nagy lehetőségek nyíltak meg a francia Decathlon sportáruházlánc marketingesei előtt, a vállalat ugyanis a feje búbjától a talpáig átszabja imázsát azzal az ambícióval, hogy sportmárkává váljon.
Vásárló Az Aldi bátor lépésre készül, a jövőben összesen 800 üzletet nyitna az amerikai piacon
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. március 12. 16:29
A kiskereskedelem a fejlett országokban a legkeményebb versenypiacok közé tartozik, ám ezen belül vélhetően az Egyesült Államokban kell a legjobban megharcolni a vevőkért. Úgy tűnik, az Aldi nem riadt meg ettől.
Vásárló Környezetbarát megoldás a kellemetlen szagok megszüntetésére a lakásban
Márkázott tartalom | 2024. március 11. 17:47
Az ózon kitűnően alkalmas a szagok semlegesítésére, ezért az ózongenerátorok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek. Különösen olyan helyeken, ahol kiemelten fontos a kellemetlen szagok megszüntetése, a tiszta, friss környezet megteremtése.   
Vásárló Mosdószekrény-választás a praktikum és esztétikum jegyében
Márkázott tartalom | 2024. március 11. 13:57
A fürdőszoba egyik legpraktikusabb és legdominánsabb eleme a mosdószekrény. Sokan úgy vélik, hogy egyszerű kiválasztani azt az egyet, ami a fürdőhelyiségbe kerül, ez azonban nem feltétlenül van így, hiszen a széles körű választék könnyen bizonytalanná teheti a vásárlót.
Vásárló Megalapozottnak látszik a piros pont, amit a Tesco kapott
Buksza blog | 2024. március 11. 12:13
Növelni tudta piaci részesedését az Egyesült Királyságban a Tesco szakértők szerint annak köszönhetően, hogy tőzsdén jegyzett vállalatként jobb pénzügyi helyzetben van versenytársainál.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG