3p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Unicum Barista közel hároméves fejlesztői munka eredményeként született meg, mely az Unicum több mint 40 gyógyfüvéből, arabica kávé kivonattal készülő gyógynövénylikőr.

„Nagy öröm számunkra, hogy ebben a rendkívüli, kihívásokkal teli időszakban egy olyan fejlesztésről számolhatunk be az Unicum Barista bemutatásával, amely a Zwack Unicum életében és a likőrgyártás, illetve a kávézás hazai történetében egyaránt fontos mérföldkőnek minősül. Hosszú utat tettünk meg az elmúlt években, mire eljutottunk egy olyan különleges ital megalkotásáig, amely minden elemében híven tükrözi e két terület itthoni hagyományait” – mondta el Zwack Sándor, a Zwack Unicum Nyrt. igazgatóságának elnöke.

A keserűlikőr-fogyasztás és a kávézás egyaránt évszázados múltra tekint vissza számos európai országban, így Magyarországon is. Ezt a két hagyományt egyesíti innovatív módon az Unicum Barista, amelynek fő alkotóelemei az Unicum és az arabica kávé. Az ital tölgyfahordós érleléssel nyeri el végleges karakterét.

A kávézásnak nagy hagyománya van a Zwack család életében, rendkívül fontos szerepet tölt be. A legjobb beszélgetések mindig egy jó kávé mellett zajlottak; Zwack Sándor is így kapta meg édesapjától az Unicum mai napig titkos receptjét. Olaszországban, Bolgheriben pedig saját kávézójuk üzemel, melyet Zwack Péter a lányának, Izabellának adott tovább.

A kávé és az Unicum egyesítése először 2018-ban, a berlini Bar Convent nevű szakkiállításon történt meg hivatalosan, ahol hidegen, nitrogén hozzáadásával vegyítették a kávét és az Unicumot. Az ötletet az olasz café corretto ital adta, amelynél a csésze alján megmaradt kávéra, vagy egy kifejezetten erre a célra lefőzött erős eszpresszóra öntenek egy kis keserű likőrt. Az Unicum és a kávé kombinációja annyira tetszett a kiállításon résztvevőknek, hogy nem sokkal utána el is kezdődött az Unicum Barista termékfejlesztési folyamata.

A már meglévő gyógynövény szakértelem mellett szükség volt valakire a fejlesztés során, aki igazán ért a kávéhoz. Tóth Sándor tapasztalt barista, aki előkelő helyezést ért el több nemzetközi versenyen is, a specialty kávé világában jól ismert szereplő. A kávénál mindig azt a harmóniát keresi, amikor minden íz, ami jellemző lehet egy kávéra, egyensúlyban van – nem túl keserű, nem túl savanyú, vagy édes. Több mint 30 féle kávékeverék kipróbálása utána sikerült rátalálni arra az egyre, ami a legjobban passzol az Unicumhoz. Végeredményül az Unicum Barista egy komplex, de kiegyensúlyozott ital lett. Az Unicum jellegzetes íze meghatározó benne, a kávé pedig a háttérből dominál.

(x)

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG