A Facebook még októberben jelentette be, hogy esetleg fizetős szolgáltatást vezet be: a platformján megjelenő cikkekhez történő hozzáférésért a felhasználóknak fizetniük kell, s a Facebook pedig ebből a befolyó összegből fizeti a tartalmak utáni honoráriumot a médiatulajdonosoknak, és hasonlóra készül a Google is. Emellett a felhasználói szó is nagyobb hangsúlyt kap, a Facebookon például a felhasználók szavazhatnak egy-egy sajtóorgánumról, hogy megbízható-e vagy sem. Az álhír elleni harcról korábban itt és itt írtunk bővebben a Privátbankár.hu-n. >>>
Ne hagyd, hogy átverjenek az álhírek világában! Szelektálj! Iszonyatos mennyiségű információ zúdul ránk nap mint nap, a baj már az, hogy hogyan válogassuk ki a számunkra hasznosat. Nem kell elveszni a rengetegben, erre ma már sokféle megoldás van, hírlevelek, toplisták, a weboldalak válogatásai vagy a híreket szűrő alkalmazások. A Privátbankár.hu cikkéért kattints ide! >>> |