Elsősorban az aktív életszakaszuk második felében tartók érdeklődtek az ING Biztosító 2004 óta bevezetett euró alapú, befektetési egységekhez kötött életbiztosítása iránt. Az eladott több, mint 50 ezer biztosításnak közel harmada az 50 éves korosztályba tartozik, míg 30 százalékuk a negyevenes éveit tapossa. A fentiekkel is magyarázható, hogy az euróban megtakarítók gyakran egészítik ki megtakarításukat egyszeri vagy eseti díjakkal is – a társaságnál az ügyfelek 70 százaléka élt ezzel a lehetőséggel.
A biztosító és a Gfk Hungária 2013-as ügyfélkutatásának eredményei szerint Magyarországon a válság utáni években megváltozott az emberek viselkedése a pénzügyi termékekkel kapcsolatban: elterjedt a kockázatkerülő magatartás, miközben a költségek átláthatósága, a termékek rugalmassága felértékelődött. Mindez új jellegű befektetési egységekhez kötött életbiztosításokat kíván, mint amilyen az ING Biztosító új euró-alapú terméke, az ING Vista, amelynél az ügyfelek 17 különböző eszközalapba helyezhetik el pénzüket, melyek között az ING Biztosítónál elsőként négy céldátum eszközalap is elérhető. Ezek négy különböző lejárati időpontra optimalizálják a befektetés értékét, így védve attól, hogy egy kockázatosabb befektetés az utolsó években nagy ingadozást okozzon a megtakarításban. A céldátum eszközalapokban a részvényektől folyamatosan, negyedévente átrendeződik a portfólió összetétele a kevésbé kockázatos kötvények és pénzpiaci eszközök irányába.