Amint nemrég beszámoltunk róla, az EU csak ürügy volt, valójában nem torpedózta meg az M4-es autópálya tendereztetését, ez egyértelműen kiderült az illetékeseknek magyar újságírók kérdésére adott válaszából. Ennek ellenére állítólag már kész a szerződést bontó levél Lázár Jánoséknál, és a Nol.hu szerint valójában Simicska Lajossal és cégével, a Közgéppel van baj. Ez az utóbbi hetek-hónapok politikai csatározásainak, az "Orbán-Simicska párharcnak" a fényében nem is lenne meglepő.
A lap szerint néhány hónapja még minden rendben volt, "a hazai mélyépítőipar öt meghatározó cégének, köztük a Közgép Zrt.-nek munkát adó, három szakaszban megvalósuló beruházás négymilliárd forintos kilométerenkénti átlagárait maga a kormány védte meg. Nem is légből kapott érvekkel, köztük azzal, hogy az új autópálya árában két nagy és több kisebb híd megépítésének költsége is benne van."