60 ezer plusz éjszakáért kampányolnak
A 2008/2009-es téli szezonban 60.000 többlet vendégéjszakát kívánnak elérni a fővárosi elő- és utószezoni turisztikai forgalmának növelésére indított akció eredményeként - mondta Szűcs Balázs, a Magyar Turizmus Zrt. marketing igazgatója. A két évvel ezelőtt indított akció során 25 ezerrel, tavaly pedig 50 ezerrel nőtt a fővárosi kereskedelmi szálláshelyeken regisztrált vendégéjszakák száma.
Az akcióhoz partnereket toborzó rendezvényen a marketing igazgató elmondta: az idei kampány csaknem 17 országot érint és több mint 180 millió forint értékben valósul meg.
A Budapest Winter Invasion néven indított akcióhoz az első évben 50 szálloda csatlakozott, az idén eddig 59-en jelezték részvételi szándékukat. A csatlakozás feltételei között Szűcs Balázs említette a kedvezmények nyújtását, a saját csatornákon történő promóciót, valamint összesen mintegy 50 millió forint hozzájárulást.
Nyugis volt a balatoni nyár
Veszíthet népszerűségéből az európai utazás
Balaton: itthonról pótolták az elmaradó németeket
MTI