
A 15 évnél idősebbek negyven százaléka internetezik, de a 15-17 évesek között ennek a duplája az arány, s noha még kevés terméket vásárolunk a világhálón, a kiválasztás egyre gyakrabban kezdődik internetes böngészéssel - tette hozzá.
"A nagy hazai kiadók egy történelmi esélyt hagytak ki a kilencvenes években" - mondta Bodoky Tamás, az Index.hu internetes lap főmunkatársa arra utalva, hogy egy évtizede, a kezdetekkor gyakorlatilag csak nyomtatott lapjaik cikkeit tették el a világhálóra.
Mint mondta, ma bulvárosabb az online média, mint néhány évvel ezelőtt, már csak azért is, mert azzal, hogy mostanra a kevésbé iskolázott rétegek egy része is internet-előfizetővé vált, megváltoztak az igények.
A Tesco-reklám leszámol a Jézuska-mítosszal?
Háromszoros pénz pálinkareklámra
Nem lesz több apróbetű és thm-ködösítés!
Régi trükkökkel akarják megszerezni a pénzünket
Akciós újságok: félrevezetésért bírságolt a GVH
MTI