A Főtaxi nyerte a Budapest Airport tenderét
A tender lebonyolításával megbízott White & Case jogi iroda nyilatkozata szerint a lebonyolítás tisztaságához kétség sem férhet, jogi véleményük megerősíti, hogy a tender minden lépésénél szigorúan a törvények és a kiírás szabályai szerint járt el a Budapest Airport.
A ma aláírt megállapodás értelmében a Főtaxi a következő öt évben biztosítja a repülőtéri taxi szolgáltatást. A reptéri szolgáltatásba beosztott valamennyi főtaxis jármű rendelkezik hitelkártya olvasó POS-terminállal és a cég további műszaki fejlesztéseket is vállalt, amelyeket 2011 első felében vezet be a terminálokon.
A repülőteret üzemeltető Budapest Airport számára elsősorban a jelenleginél kedvezőbb tarifák, a szolgáltatás minősége, a megbízható, stabil háttér és a korrekt üzleti magatartás volt a fontos. Ezek a szempontok érvényesültek a tender kiírásában és a lebonyolítás során is. A szerződés aláírását követően Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója hangsúlyozta: „A januárban kezdődő magyar EU-elnökség előtt különösen fontos volt a számunkra, hogy végre megnyugtatóan rendeződjön a repülőtéri taxi-szolgáltatás ügye. Az sem mellékes szempont, hogy utasainkat ezentúl a legnagyobb hagyományokkal rendelkező, közel százéves múltra visszatekintő magyar fuvarozó vállalat minden igényt kielégítő járművei szállítják a repülőtérről a városba.”
A szerződés aláírásakor Hausz Gyula, a Főtaxi Zrt. vezérigazgatója kijelentette: „Minden adottságunk megvan ahhoz, hogy megfeleljünk a Budapest Airport és mindenekelőtt a repülőtérre menő vagy onnan a városba igyekvő utasok elvárásainak. Biztos vagyok abban, hogy szakmai bázisunkra, szervezettségünkre és kollégáink megbízható, lelkiismeretes munkájára alapozva olyan minőségi szolgáltatást fogunk nyújtani, amellyel a reptéri utazóközönség maradéktalanul meg lesz elégedve”.
Privátbankár