Az év első három hónapjában a tavalyi hasonló időszakhoz képest a folyamatos díjas szerződések értékesítése megduplázódott, míg az egyszeri díjas konstrukciók 2006 második félévének tendenciáját folytatták. Mint ismeretes, ebben az időszakban - a kamatadó bevezetésének idején - a teljes életbiztosítási szektorban megugrott ezen szerződések értékesítése.
Az UNION Biztosító az év utolsó hónapjaiban is kimagasló teljesítményt ért el egyszeri díjas termékeivel, és a csökkenő keresletet prognosztizáló piaci várakozásokkal ellentétben az ügyféligények az UNION ilyen termékei iránt az idei első negyedévben is tovább növekedtek. Mindezeket egybevéve, összességében az UNION új szerződéseinek értékesítése 2006 első negyedévéhez képest két és félszeresére növekedett - olvasható a társaság közleményében.
„Szolgáltatásaink népszerűsége és üzleti sikereink a tavaly bevezetett új, innovatív termékeknek és a számos különböző területen elindult speciális partneri együttműködéseknek köszönhetők. Idén is ezekre a területekre koncentrálunk, így további fejlődésünk zálogai az áprilisban bevezetett új szolgáltatások, amelyeket az év során további újszerű megoldások követnek majd” – mondta Zsoldos Miklós, az UNION Biztosító elnök-vezérigazgatója.
Az UNION tavasszal mind az élet, mind pedig a nem-életbiztosítások területén új ügyféligényekre megoldásokat kínáló biztosításokat vezetett be.
UNION: hét év alatt tízszeres díjbevétel
Ötödével nőtt az Union