.jpg)
Mindez azért rendezné át a piacot, mert a haszonjárműnek minősülő ötüléses pick-upokat nem terheli a regisztrációs adó, ugyanakkor a vevő visszaigényelheti az áfát is - írja a lap. Ennélfogva igen kapósak a terepjáró platósok: április végéig összesen 1172 kelt el.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének elnöke, Győző Gábor azonban a lapnak nyilatkozva felhívta a figyelmet arra, hogy az uniós vámtarifa-besorolás változtatása nem jelenti azt, hogy azt kötelező az adójogszabályokban is érvényesíteni. Az újság értesülései szerint olyannyira az egyes országok határozzák meg a belső szabályozást, hogy Csehországban és Szlovákiában a sima kombiautók is haszonjárműként közlekedhetnek, ha a második üléssor és a csomagtartó közé rácsot helyeznek.
A Suzuki ellen tüntetnek Esztergomban
Bajok az autópiacon
Autónként ezer dollárokat buknak az amerikaiak
Il Ferro: a könyvvizsgálóra várnak a rendőrök