A kozmetikázás miatt lett rosszabb az Avon
A kozmetikai cikkek közvetlen értékesítésében világelső vállalat adózott eredménye 128,9 millió dollár, részvényenként 30 cent volt az egy évvel korábbi 184,1 millió, 41 cent helyett. A bevétel 17 százalékkal 3,08 milliárd dollárra nőtt. Elemzők 28 centet és 2,92 milliárd dollár bevételt vártak. Az átszervezés költségei tavaly a negyedik negyedben részvényenként 34 centet tettek ki, 2006-ban csak 13 centet.
Az egyik leggyorsabban növekvő piac Közép- és Kelet-Európa volt, 22 százalékos bevétel-növekedéssel.
A cég 2005. novemberben jelentette be 2012-ig szóló átalakítási programját, az eredményesség növelése érdekében. A programban egyebek mellett jelentős létszámcsökkentés, a termékskála egyszerűsítése, a gyártás olcsó bérű országokba való áttelepítése szerepel. Eddig a dolgozók létszámát 10 százalékkal, a vezetőkét 30 százalékkal csökkentették.
Magyar fitnesz: már a kasszánál is leizzadhatunk
Ünnepi cicoma - elmaradt a visszaváltási roham
Ólmozott szépségek: méreg lehet a vörös rúzsban
MTI