A pénzügyi kultúra fejlesztése mellett tett hitet a Union és a Bridge
A pénzügyi kultúra fejlesztését célzó együttműködési nyilatkozatot írt alá szeptember 14-én, pénteken az UNION Biztosító és a Bridge Hungary Zrt.
A biztosító és ügyfél között kialakuló kapcsolatok hosszú távú elkötelezettségen alapulnak. Emiatt az UNION Biztosító kiemelt figyelmet fordít a valós ügyféligényeken alapuló minőségi ügyfélkiszolgálásnak. Ennek a minőségnek egyrészt az ügyfél-biztosító viszonylatában fenn kell állnia, másrészt a biztosításközvetítő-ügyfél és a biztosításközvetítő-biztosító viszonylatában is meg kell teremtődnie, hiszen ezek az együttműködések jelentik a zálogát a hosszútávon fennmaradó, az ügyfelek elégedettségét szolgáló biztosítási szerződéseknek - olvasható a UNION sajtóközleményében.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Bridge Hungary Zrt.-ben megtaláltuk a szó szoros értelmében vett partnert, amely az ügyfélkapcsolatokról azonos értékrendet vallva, az ügyfélérdekek szem előtt tartásával ugyanúgy a minőség alapelvére építkezik üzleti kapcsolataiban, mint ahogy azt mi is tesszük – mondta Zsoldos Miklós, az UNION Biztosító elnök-vezérigazgatója. Mindketten a pénzügyi kultúra fejlesztése mellett törtünk lándzsát. Nyilatkozatunk az ezirányú közös törekvésünk garanciája, amely megjelenik a már meglévő és a jövőbeni ügyfeleink felé nyújtott biztosítási és biztosításközvetítői szolgáltatásokban.”
Új vállalkozói vagyon- és felelősségbiztosítás az UNION-tól
Ismét összefogott az UNION és az Erste