A reklámoknak semmi sem árt
Az ágazat bevételei évről-évre, mintegy 5-6 százalékkal bővülnek és ez várható az idén is - mondta a reklámszakember.
A szakember szólt arról is, hogy ma már a reklámszakmának a gazdasági életben betöltött szerepét meghaladó társadalmi hatása is van, hiszen a médiából áradó információ viselkedésmintákat közvetít. Ez egyre nagyobb felelősséget jelent a szakma számára, ugyanis az írott sajtó és a televízió mellett egyre nagyobb a jelentősége a közterületi és az interneten megjelenő reklámnak - tette hozzá.
Ez utóbbi mutatja a legdinamikusabb fejlődést az elmúlt években, hiszen ma már a reklámtortából 8-10 százalékkal részesedik a világháló - mondta Nagy Bálint.
A kétnapos konferenciára egyébként mintegy 500 reklámszakembert várnak Egerbe, az ország mintegy ezer reklámügynökségének és marketinggel foglalkozó cégének képviseletében.
BrandTrend: aki nincs velem, az ellenem?
Kik befolyásolják a magyar médiapiacot?
A neten éri meg a legjobban reklámozni
MTI