A Sanoma digitálisan nyomul
Az üzemi eredmény október-december között 68,3 millió euróra csökkent az egy évvel korábbi 73,9 millióról, miközben elemzők 70-89 milliót vártak. A nettó árbevétel 742,2 millió euróról 799,6 millió euróra emelkedett a negyedben.
A vállalat az idén is nagyjából ilyen ütemű árbevétel-növekedést vár, s folytatja terjeszkedését a digitális médiában.
2006-ban a SanomaWSOY adózott eredménye 8,8 százalékkal 208,4 millió euróra csökkent a 2005-ös 228,4 millióról. Az üzemi eredmény 2,9 százalékkal 292,5 millió euróra fogyatkozott 301,3 millióról. A bevétel 4,6 százalékkal 2,742 milliárd euróra gyarapodott 2,622 milliárdról.
A SanomaWSOY Magyarországon 2001 óta van jelen. A Sanomának, közel negyven kiadványával, a magyar magazinpiacon 36 százalékos piaci részesedése van.
A nyomtatott sajtóban nem a példányszám növelésé a jövő
MTI