A Sanomáé lett a mobilport.hu
A közlemény szerint a Sanoma azért döntött a mobilport.hu felvásárlása mellett, mert így jobban elérik a mobiltechnológia és az újdonságok iránt egyre nagyobb számban érdeklődő fiatalokat.
A mobilport.hu 2001-ben indult, a magazint a Piac és Profit Kiadó 2003-ban vásárolta meg. Az oldal eleinte mobiltelefonok képes és szöveges bemutatásával foglalkozott, majd 2007 júliusától a bemutatott termékportfólió kibővült PDA és navigációs eszközök, valamint laptopok bemutatásával.
A mobilport.hu ma több mint 13.000 cikket, hírt, tesztet és interjút valamint közel 241.000 képet és videót közöl, stratégiai partnere a gsmarena.com - áll a közleményben. A Piac és Profit, amelynek éves árbevétele 2007-ben 350 millió forint volt elsősorban kis- és középvállalatokat gazdasági, üzleti információval ellátó nyomtatott és online kiadványokkal foglalkozik, valamint üzleti, gazdasági konferenciákat szervez olvasóinak.
Még ebben a hónapban kiírják a digitális tévé és rádió pályázatokat
A Sanoma digitálisan nyomul
MTI