A márkák honlapjain található információhoz három magyar megkérdezettből majdnem ketten bizalommal viszonyulnak.
Az európaiak általában kevésbé bíznak a reklámokban, mint a világátlag. A globális trendektől azonban eltér a magyarországi összkép. Az említett három netes médium megítélésénél ugyanis a magyarok 61-66 százalékos aránya magasabb, mint a 47 ország átlaga.
Érdekességnek nevezik, hogy a szájpropaganda Magyarországon is a leghatékonyabb hirdetés, de azért kevesebben bíznak benne, mint globálisan vagy Európában. A magyar válaszadók 68 százaléka bízik a szájról szájra terjedő ajánlásokban.
Az európaiak a hagyományos médiumok reklámjaiban is kevésbé bíznak, mint a többi földrész fogyasztói. A magyar trend itt is eltér a főáramtól. Az újságok, tévé és magazinok hirdetéseiben kevesebb magyar bízik, mint az európai átlag, a rádióreklámok hitelességével kapcsolatban viszont a magyar mutató ugyanakkora, mint a kontinens középértéke.
Az újsághirdetéseket globálisan a Fülöp-szigeteken és Dél-Afrikában tartják a legtöbben hitelesnek. Európában a hollandok és finnek vezetnek, nemcsak ebből a szempontból, de a tévéreklámok megítélésében is. A magazinoknál a hollandok és írek állnak az európai lista élén, ahogyan a rádiónál is.
Plasztik: pucér feleség, Angelina Jolie kizárva
Fair play-t reklámoz a kormány - 295 millióból
Plakát plakát hátán
A nők jobban harapnak
MTI
Sorrendben az újságok, rádió és tévé reklámjaiban bíznak leginkább a magyarok a hagyományos médiumok közül, míg az internethasználók számára hitelesebbek az e-mailben, az online hírlevelekben és a márkák honlapjain közölt információk. A leghatékonyabb reklám azonban a szájpropaganda.		
							Jövőre további 3 milliárd euróval támogatnák Ukrajnát.						
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        

