A gazdasági válság következtében nem maradt pénz a piacon a kreatív utcai rendezvényekre, pénz, illetve szponzorok hiányában elfogytak azok a kulturális televíziós műsorok is, amelyeket egykor a Supergroup Művészeti és Kommunikációs Kft. kreatív szakemberei álmodtak képernyőre. Mindeközben az üzleti támogatók elmaradása miatt a társaság egyik legnépszerűbb kezdeményezése, a Mikulásgyár működése is veszteségbe fordult, ezért a cég a jogokat eladta.
A Supergroup 2002-ben kékbe csomagolta és hajóvá formázta az Erzsébet hidat, amivel az országgyűlési választásokon való részvételre buzdítottak. 2003-ban jött a Dunán átívelő pontonhíd ötlete, ami Magyarország uniós csatlakozására hívta fel a figyelmet. Több televíziós műsor készítésében is közreműködött a Supergroup, így a nevéhez fűződik a TV2 megbízásából készített Propaganda című kulturális show-műsor, az MTV "alternatív Heti hetese", a Gang, amely csak néhány adást élt meg, és az ennél hosszabb életű, szintén a köztelevíziónak gyártott Abszolút, amely heti rendszerességgel jelentkező kulturális portréműsor volt. A kommunikációs cég közreműködött még több budapesti középület fényfestésében is, köztük az Erzsébet hídéban. A Supergroup füvesítette be a Szabadság hidat is.
MTI, Napi Gazdaság