Egymillió forintos bírságot szabott ki a Penny Market kiskereskedelmi láncra a fogyasztók megtévesztése miatt a Gazdasági Versenyhivatal, mivel egy akciós termékből nem rendelkezett megfelelő készlettel, egy másik terméket pedig nem a meghirdetett áron árusított - közölte a GVH. Az eljárás során a versenyhivatal a Penny Market Kft. 2007. augusztus 26-tól szeptember 1-jéig érvényes reklámújságjában közölt állításait, valamint a 2007. augusztus 2-án több napilapban megjelent hirdetéseit vizsgálta.
A GVH megállapította, hogy a Penny Market Kft. a tavalyi év augusztus 26-tól szeptember 1-jéig érvényes reklámújságjában meghirdetett kazetta a megjelölt akciós időszakban, bizonyos üzletekben egyáltalán nem vagy az induló készlet hiánya, illetve az irreálisan alacsony induló készlet miatt időszakosan nem volt kapható. Továbbá a múlt év augusztus 2-án több napilapban megjelentetett, és 2007. augusztus 2-5-ig tartó akció során meghirdetett egyik kávét nem a reklámokban jelzett áron értékesítette.
Kánaán? Fél évvel ezelőtti árak a boltokban!
MTI