Allianz: 82 százalékkal nőtt a profit
Az eredményt 2 milliárd eurónyi tőkenyereség növelte értékpapír-befektetésekből és részesedések eladásából a BMW autógyárból és a KarstadtQuelle áruházláncból. Ezt a francia AGF leányvállalat kisebbségének megszerzésére költik.
Februárban az Allianz közel 97 százalékra növelte részesedését 47,4 százalékról a ROSNO-ban, a nagyságra negyedik orosz biztosítóban.
Az üzemi eredmény 7,1 százalékkal 2,87 milliárd euróra emelkedett 2,68 milliárdhoz képest, a kedden kiadott végleges beszámoló szerint. Az eredmény megfelelt a vállalati előrejelzésnek, miután a nagy januári szélvihar kártérítése 340 millió eurós kiadást okozott, főleg Nagy-Britanniában, Németországban, Ausztriában, Csehországban, Lengyelországban, Magyarországon és Szlovákiában. Ezért a kár- és balesetbiztosítási üzletág üzemi eredménye 119 millió euróval csökkent az egy évvel korábbihoz képest.
A bevétel 1,15 százalékkal 29,3 milliárd euróra csökkent a tavalyi első negyedévi 29,64 milliárdhoz képest.
Kötögető férfiak: a nők kevésbé előrelátóak
Szárnyal az Allianz
MTI