Csermely Tibor, a Groupama Garancia Biztosító nem életbiztosítási ügyvezető igazgatója a lapnak elmondta: a gépjárműpiac számottevő visszaesése nemhogy mérsékelte, hanem éppen felerősítette a kampány jelentőségét, hiszen jóval kevesebb évközi kötésre számíthatnak a társaságok.
Maják Viktor, az Union Biztosító kommunikációs igazgatója szerint a piacot két ellentétes erő eredője fogja meghatározni: míg a piaci verseny elvben árcsökkenést vonna maga után, az elmúlt évek egyre alacsonyabb árszínvonala és a növekvő károk ez ellen ható tényezők. Miután azonban az eddig 13 vetélytársat számláló piacra idén is érkezik új szereplő (a Romániában e szegmensben piacvezető, 1,8 millió kötelező biztosítást kezelő, a román állami biztosító jogutódjaként működő Astra), amelynek létérdeke a piacszerzés, illetve a korábbi kampányok vesztesei is próbálnak majd nagyobb állományt szerezni, bizonyos, hogy tovább dúl majd a díjverseny - emelte ki a cikk szerint Flamich Gábor, a Signal gépjármű-biztosítási főosztályvezetője.
A Közlekedési Biztosító Egyesület (KÖBE) szakértői szerint a kgfb díjára is rányomja majd a bélyegét a bankadó, illetve a biztosítói csődalap feltöltési kötelezettsége - ám a társaság a tekintetben egy véleményen van a piac többi szereplőjével, hogy az érdemi díjcsökkenést a hengerűrtartalomról a teljesítményre való átállás nyomán lehet majd érzékelni - olvasható az újság mai számában.
MTI, Napi Gazdaság