Az Adidas lenyomná a Nike-t
Az Adidas a múlt héten hozta nyilvánosságra harmadik negyedévi eredményeit, amely szerint a vállalat nettó nyeresége 25 százalékkal, 266 millió euróra nőtt. Az erős eredményeket segítette az Adidashoz tartozó Reebok jobb teljesítménye, valamint a feltörekvő piacokon tapasztalt és a dél-afrikai labdarúgó világbajnokságnak köszönhető nagyobb eladások.
A piacvezető, amerikai Nike Inc. korábban azt közölte, a 2015-ig terjedő időszakra magas, éves szinten egyszámjegyű bevételnövekedést vár. Az időszak végén 27 milliárd dollár éves bevételt tervez. A vállalat egy főre eső nyeresége évente 13-15 százalékkal nőhet. A sportszergyártók között a harmadik legnagyobb Puma AG is 2015 végére 4 milliárd eurós bevételt remél, erős, évi egyszámjegyű növekedés mellett.
MTI