Az AEGON lett az év pénzintézete
A lakásbiztosítások területén piacvezető AEGON Magyarország tavaly tovább erősítette pozícióit a hazai biztosítási piacon, miután a gazdasági válság a környezeténél átlagnál jóval kisebb mértékben érintette üzleti eredményeit. A hivatalos indoklás szerint a társaság rugalmas ügyintézésével is kitűnt, amely idén különösen fontossá vált.
„Az elmúlt évek természeti katasztrófái rendkívüli feladat elé állították a biztosítótársaságokat, így a legnagyobb lakásbiztosítót, az AEGON Magyarországot is” – hangsúlyozta Zatykó Péter, vezérigazgató. „A most kapott díj elismerése annak a munkának, amit az elmúlt években végeztünk, hogy modernizáljuk szolgáltatásainkat, felgyorsítsuk, és a lehető legrugalmasabbá tegyük a kárrendezést. Ezeknek a korábbi erőfeszítéseknek köszönhető ugyanis, hogy helyt tudtunk állni a válság idején, és az idei rendkívüli nehézségek közepette is.” – tette hozzá a vezérigazgató.
A közlemény szövege szerint az AEGON Magyarország a kárszemlét követően általában 3 munkanap alatt rendezi ügyfelei kárát, de az idei rendkívüli évben is tudta tartani az 5 munkanapos átlagos átfutási időt. Az idei viharkárok idején az esetek több mint 40 százalékában a kártérítést pusztán az ügyfél telefonon történt bejelentése alapján átutalta a biztosító, amelynek mintegy egymillió ügyfelét érintették az idei káresemények.
Privátbankár