Az átalakulással és a piaci környezettel magyarázza veszteségét a Synergon
Kifejtette: korábban hiányzott a stratégiai irányítás, s az átalakítás miatt nagy volt a fluktuáció. A változások hatása az idei első negyedévben mutatkozott meg a csökkenő bevételben és a negatív eredményben, s valószínűleg befolyásolja még a második negyedév eredményeit is.
A vezérigazgató kifejtette: alapvető cél, hogy stabil, jól működő szervezet legyen a Synergon, s a nagy ügyletek, üzletek mellett a kisebbeket is jól tudja kezelni. Mindez azért is fontos, mert a nagyvállalati piac telítődik, s az itteni fejlesztések üteme lassul. A nagyvállalatok elsősorban a meglévő rendszerek hatékonyságának növelésében, illetve a működtetési költségek csökkentésében érdekeltek. A Synergon a változások követését tűzte ki célul, s ezért a kis- és középvállalkozások felé is nyit, mert úgy véli, e szektorban várható a kereslet növekedése.
A cseh és a horvát leányvállalatról elhangzott: az Infinity és a Span d.o.o. cégnek is racionalizálták tevékenységét, s az idén várhatóan mindkettő jól teljesít majd. A cseh cég például vállalatirányítási rendszert telepít a Meinl cégnek, s ügyfélkapcsolati rendszert épít ki a Scania-nak.
Kérdésekre válaszolva a vezérigazgató elmondta: az idén 100 millió forint körüli üzemi eredményt és 15 milliárd forint bevételt várnak az anyavállalattól.
Virtuális mobil: jön a Synergon, a UPC, a HTCC?
Nem fizet osztalékot a Synergon
MTI